Byta namn på konton i swedbank?
Tänkte bara fråga ifall det är nån som vet om man kan byta namn på konton i swedbank? istället för o ha 376 olika sparkonton så man måste hålla reda på vilket som är vilket?
Tänkte bara fråga ifall det är nån som vet om man kan byta namn på konton i swedbank? istället för o ha 376 olika sparkonton så man måste hålla reda på vilket som är vilket?
på internetbanken, så syns ju alla konton man har, tänkte om man kunde byta namn på dom t.ex Semesterspar, blablaspar..förstår du?
jaa jag ska nog ta o mejla till dom! Skulle ju vara kanon o kunna göra det tycker jag! Kunna byta namn alltså Vi har ett e-sparkonto som räkningar dras ifrån, o så två andra konton + "riktiga" sparkonton, jaa gud vet allt. Jag vill veta direkt vilket konto som är vilket istället för att mötas av dessa bankkontonummer
Men tack för svaren! Ska mejla imorgon till dom
Bra för dig då att du kan alla dina kontonummer i huvudet! Det kan inte jag och tycker att det vore bra att kunna namnge de olika kontona!
Jag vet inte om jag skulle spara mer bara för att det är ett annat namn men lite håller jag med dig iaf Jo jag tycker också det vore nått att införa. Får väl ringa o tjata på dom eller nått, visa att dom kan göra nått som "ingen annan" har gjort innan, inte mig veterligen iaf
Jaa åtminstonde e-sparkontona! o sen låter ju inte transaktionskonto nått roligt men det får väl gå Haha ska mejla till dom nu tänkte jag.
Fick du som svar att det inte gick eller? Det vore ju nått dom borde börja med tycker jag iaf! att kunna namnge konton alltså
Har du provat igen? För dom har ändrat nu så man får ha ett par stycken iaf.