Är detta hög årsinkomst?
mjukisvicki skrev 2008-01-29 23:32:58 följande:
Leone i Västerås skrev 2008-01-29 23:30:33 följande:du kan få en br radhus på själby för en 200k. viserligen ganska hög avgift men ändå. tillberga finns det med. tortuna oxå. om man bara är beredd att kolla lite längre utanför ringvägen så hittar man. gryta har inte heller så jätte höga men som sagt även där blir då avgifterna höga.
Jaja, nog om det. För mig är 170 000kr/år lite men jag skulle ändå klara mig bra eftersom jag inte har någon familj att försörja. Huvudsaken är väl att man tjänar in de pengar som behövs för att man personligen ska känna sig nöjd med sin livsstil.
Själv vill jag ha så pass mycket pengar att jag kan äta bra och näringsriktig mat utan att behöva äta samma sak flera ggr/månaden. Att jag har råd med en fungerande bil som inte riskerar att gå sönder närsomhelst, att jag har råd att lägga en summa varje månad till pensionen, att jag klarar av en plötslig tandläkarräkning, att ha råd att roa mig ibland (bowling, konserter, bio, restaurangbesök), ett fräsch boende och en utlandssemester varje år plus lite(?) shopping