Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Mutsy del 6

Forsea skrev 2008-03-27 00:05:47 följande:
    Den är relativt ny i sverige också så jag tror ingen har stor erfarenhet av spider. På pingpongs hemsida fann jag följande info; www.pingpong-online.de/osc/product_info.php...
    Nu är jag snart övertygad om att vi ska ha en spider Köpte ju 3-ridern utan att sett den IRL och det är det bästa köpet vi gjort vad det gäller barngrejer...så jag litar på Mutsy vad det gäller spidern - ska bara övertyga maken oxå
  • Smultronhjärta
    Shapiro skrev 2008-03-29 22:12:11 följande:
    Svar på #82Tack för svaren och hjälpen! har förstått nu att Sverige inte säljer UR då inte patentet är släppt. Hur som helst så var vi och kollade på en 4Rider Single Spoke och kanske blir det en sådan.Har ett par följdfrågor som vi kom på. Hoppas ngn har lust att svara.Ngn som har erfarenhet av hur 4R beter sig i snö?Vi funderar att beställa från Pingpong, men har förstått att det kan ta lång tid. Vad ska man räkna med? Det står på deras hemsida ca 10v, men om jag läser lite i forumet så verkar de flesta vänta längre än så.Det är klurigt det här med barnvagnar /sara
  • Smultronhjärta

Nu försvann allt jag skrivit..
    Jag sa att vi beställde vår 3-rider i slutet av oktober och fick den i början av februari men att det var värt sin väntan Från pingpong beställde vi...

• Smultronhjärta

Stämmer bra att vad man beställer spelar STOR roll..vi hade en massa krångel (många tyska samtal med pingpong) innan jag bytte färg på liggdelen eftersom färgen jag ville ha kunde Mutsy aldrig ge besked om när den skulle kunna levereras till Pingpong. Efter att bytt färg tog det två veckor tills vagnen var hemma och grisen i säcken -köpte förvandlades till BÄSTA köpet

• Smultronhjärta

Är såå sugen på en Spider att det nog blir en sådan Eventuellt ska en kompis beställa från PingPong och då kan ju "min" vagn åka med där Frågan är bara vilken färg som är snyggast??? Någon mer som klurar på en Spider??

• Smultronhjärta

Knyttis: Jag har en svart Cargo och jag är såå nöjd med materialet, det är lite "halt" dvs lätt att torka av, tåligt och riktigt svartsvart (inte bleksvart)

• Smultronhjärta

Sittdelen är vändbar på 3-ridern så jag är så gott som säker på att den är det även på 4-ridern
    Men kolla på pingpong (stormis länkar till den ovanför) eller mammarazzi.nu

Svar på tråden Mutsy del 6