Mutsy del 6

Nu försvann allt jag skrivit..
Jag sa att vi beställde vår 3-rider i slutet av oktober och fick den i början av februari men att det var värt sin väntan Från pingpong beställde vi...
Stämmer bra att vad man beställer spelar STOR roll..vi hade en massa krångel (många tyska samtal med pingpong) innan jag bytte färg på liggdelen eftersom färgen jag ville ha kunde Mutsy aldrig ge besked om när den skulle kunna levereras till Pingpong. Efter att bytt färg tog det två veckor tills vagnen var hemma och grisen i säcken -köpte förvandlades till BÄSTA köpet
Är såå sugen på en Spider att det nog blir en sådan Eventuellt ska en kompis beställa från PingPong och då kan ju "min" vagn åka med där
Frågan är bara vilken färg som är snyggast??? Någon mer som klurar på en Spider??
OM det nu skulle va så att ngn mer än jag är nyfiken på Spidern så hittade jag denna recensionen där det finns många bilder, olika mått och information om Spidern -Jag tycker recensionen var toppenbra
strollersandprams.com/strollers/451/review-1.html
Knyttis: Jag har en svart Cargo och jag är såå nöjd med materialet, det är lite "halt" dvs lätt att torka av, tåligt och riktigt svartsvart (inte bleksvart)
Sittdelen är vändbar på 3-ridern så jag är så gott som säker på att den är det även på 4-ridern
Men kolla på pingpong (stormis länkar till den ovanför) eller mammarazzi.nu