• StarNova

Hur mår ni som är runt v.8?

Själv har jag bara ömma bröst, i övrigt mår jag hur bra som helst... Har en dotter som är närmare 8 år och när jag väntade henne mådde jag jätteilla första tiden, nån som vet om det är någon skillnad med andra barnet?? :)

• Svar på tråden Hur mår ni som är runt v.8?
  • mammas favorit

jag är i 7+6 och mår också mkt bättre än sist. Om jag sover och tar det lugnt kommer inget illamående:) Sist låg jag i sängen och spydde hela dagen så det kan helt klart skilja. Jag har varit på vul nyligen så jag vet att allt står rätt till...oroa dig inte!

• StarNova
    Svar på #1
    Man blir lite orolig när man inte har andra symptom än ömma bröst... Men det kommer väl hoppas jag :) Tack för svaret! :)
  • Nericia

jag har bara ömma bröst, å så känner jag mig bara lite kräkig men annars är det väldigt lugnt här. Ja trött är jag förstås.

Detta är mitt första barn.

• Två prinsar

jag är i v 6+3 och väntar mitt tredje barn, mår mer illa nu än vad jag har gjort med mina tidigare,då mådde jag hur bra som helst lite ömma bröst men sen ingenting mer. så det kan skilja mycket!!!

• sofie27
    Svar på #4
    jag är i vecka 9 med mitt andra barn. Mådde illa när jag gick med min första...Denna graviditetén mår jag toppen. Inget illamående.det enda jag har Ömma bröst och humörsvängningar....mvh
  • sofie27

starnova

har också undrat det om det är någon skillnad. Mådde skit med första. Men med denna graviditeten mår jag toppen. Ja lite trötthet,ömma bröst och humörsvängningar annars allt bra....

• Linda1986

Hej jag är gravid i vecka 9 8+3.. Här mår jag skit.. har spyt i två veckor fick förra fredagen utskrivet Lergigan comp och blev sjukskriven i tre veckor... Nu spyr jag inte längre men känner mig helt bort domnad och mår illa vill inte äta men försöker... Sover hela dagarna. Detta är min första graviditet. Får se hur länge man ska orka må så här...
    Va glada ni som mår bra...

• Theina

Jag är i vecka 7+3 (vecka 8), och min kropp har bortförvandlats från att vara kvinna till att enbart vara gravid.. jag är illamående, ömma bröst, ömma bröstvårtor, andfådd, kräker för lukter som jag innan tyckt mkt om, svårt att sova, ont i ryggen, trött alltid, glömsk, ja allt typ...

första barnet, så jag har inget att jämföra med :) jag ska på vul på onsdag för att se att allt är ok med bebisen :))

• Iselle

Jag mår illa precis hela tiden. Önskar att jag kunde gå i ide några veckor.

• AnLi05

Jag är i v 9 och mår risigare denna gång än vid min första grav. Illamående, trött och frusen. Fryser hela tiden, så var det inte förra gången.

Svar på tråden Hur mår ni som är runt v.8?