• Anonym (!!!!Blä!!!)

Influensa och vedervärdig smak/lukt i minhåla, näsa. Varning, äcklig beskrivning...

Fy fan jag tror jag avlider, har inte varit på benen sen i måndags natt, nu när man äntligen är uppe så önskar jag att jag hade däöckat helt ärligt...
    Jag har av sjukdomsskäl knappt fått i mig 2 deciliter vätska på dessa dagar, inatt vaknade jag av att sängen var genomvåt än en gång med skillnaden att det stank om täcke och lakan, upp vid 3 och tvätta helt enkelt... kände ju dock att jag kunde stå upp så jag gick upp då helt enkelt, tjoho!

Kan det vara mitt kassa vätskeintag som ger denna hemska smak och lukt? Jag har tryckt i mig ca en liter vätska om inte mer sen 3 inatt, med två resorbtabletter, lite te men lukten ger inte med sig *snyft* jag har luktat på tvättmedel för att kunna andas utan att vara spyfärdig och ärligt talat, detta gör att jag helst inte vill röka för det smakar vedervärdigt!!!

Någon som vet? Kan det vara en infektion kanske?

• Svar på tråden Influensa och vedervärdig smak/lukt i minhåla, näsa. Varning, äcklig beskrivning...
  • Anonym

Har du haft maginfluensa eller vanlig influensa?

• Anonym (!!!!Blä!!!)
    Anonym skrev 2008-01-31 08:31:43 följande:
    Har du haft maginfluensa eller vanlig influensa?
    Vanlig influensa
  • Heahog

hmm.. Smaken & lukten i näsan & munhålan.. Det låter ju som när jag hade bihåleinflammation...  Böj dig framåt & känn efter om du känner dig tung i pannan/näsan oxå.

• Anonym (!!!!Blä!!!)
    Heahog skrev 2008-01-31 08:50:08 följande:
    hmm.. Smaken & lukten i näsan & munhålan.. Det låter ju som när jag hade bihåleinflammation...  Böj dig framåt & känn efter om du känner dig tung i pannan/näsan oxå.
    nepp inte tung men näsan rinner om jag lutar mig frammåt... ska in nu vid halv 2 för provtagning!
  • Heahog

Mm, men det kan vara bihåleinflammation iaf. Detr både luktar & smakar otroligt äckligt...

Tycker synd om dig som verkar ha drabbats av 2 olika sjukdommar :(  Krya på dig :)

• Anonym (!!!!Blä!!!)
    Heahog skrev 2008-01-31 09:08:37 följande:
    Mm, men det kan vara bihåleinflammation iaf. Detr både luktar & smakar otroligt äckligt...Tycker synd om dig som verkar ha drabbats av 2 olika sjukdommar :(  Krya på dig :)
    Tack
    det var tydigen vanligt att man får en sån följdsjukdom såg jag nu så jag har inte superotur iaf
  • goldcoast

Luktar det som Aceton?

Du ska ta dte lite lungt med vattnet.

Kroppen har svårt att tillgodose sig alt på engång.

Drick lite men oftare.

Du kan ha fått enhalsinfektion.

Är det lika i morgon så sök läkare,

• Anonym (!!!!Blä!!!)
    goldcoast skrev 2008-01-31 09:32:27 följande:
    Luktar det som Aceton?Du ska ta dte lite lungt med vattnet.Kroppen har svårt att tillgodose sig alt på engång.Drick lite men oftare.Du kan ha fått enhalsinfektion.Är det lika i morgon så sök läkare,
    jag ska till läkare idag som jag skrev tidigare
Svar på tråden Influensa och vedervärdig smak/lukt i minhåla, näsa. Varning, äcklig beskrivning...