• SanOsc

Brasiliansk Vaxning i Sthlm?

Hej!

Tänkte höra med er om ni vet salonger i stockholm som utför brasiliansk vaxning. Dock enbart med varm vax och helst utan remsor.

Vaxade mig tidigare på Julius i Malmö, och den brasilianska tog 5-7 minuter och kostade 300kr och resultatet blev suveränt och smärtan fanns knappt. Har förstått att det tar avsevärt längre tid med remsor och med kall vax. Eller har jag fel?

Kom med alla er tips angående brasiliansk vaxning i Stockholmsområdet. Bor i Vallentuna, så det bör helst inte vara söder om stan, men är det enbart där det finns så åker jag dit. Så alla tips är välkomna...

• Svar på tråden Brasiliansk Vaxning i Sthlm?
  • WimZy

Äsch, hann trycka iväg innan jag skrivit klart...

Finns fler ställen, men det här tycker jag är bäst!

• SanOsc
    WimZy skrev 2008-01-31 15:21:18 följande:
    www.beautymedicalteam.se/
    Använder dom varmvax? Eller dom kör på remsor? Tänkte eftersom det står att det tar 30-45 min?

Tackar för tipset. Läggs genast in bland favoriterna som ska kollas upp!
  • WimZy

Haha, jag har ju inte varit där sedan jag blev gravid (nästan ett år), så jag kommer inte ihåg... Känns ju fånigt att jag inte kan svara, men jag har för mig att det är varmvax... Det har aldrig tagit 30-45 min för mig, så jag vet inte varför det står den tiden....

SanOsc skrev 2008-01-31 15:25:02 följande:
    Använder dom varmvax? Eller dom kör på remsor? Tänkte eftersom det står att det tar 30-45 min? Tackar för tipset. Läggs genast in bland favoriterna som ska kollas upp!
  • Matece

Jag går på Thaim. Hon kör med varmvax utan remsor, sånt som stelnar och inte fastnar på huden. Men det tar nog en halvtimma i alla fall. Tycker att hon är bra, kan rekommendera henne (Erika). jag betalar 420 kr så hon är inte billigast.

• SanOsc
    Matece skrev 2008-01-31 15:30:13 följande:
    Jag går på Thaim. Hon kör med varmvax utan remsor, sånt som stelnar och inte fastnar på huden. Men det tar nog en halvtimma i alla fall. Tycker att hon är bra, kan rekommendera henne (Erika). jag betalar 420 kr så hon är inte billigast.
    Kanon, ska kolla upp det. Tackar!
Svar på tråden Brasiliansk Vaxning i Sthlm?