Inlägg från: Fröken R |Visa alla inlägg
  • Fröken R

ENKÄT: String eller vanliga trosor?

Hej, lägger detta inlägg under skönhet - mode, kanske fel ställe?

Jag har inget bättre för mig nu och tänkte därför starta en liten undersökning. Använder ni string eller vanliga trosor? Motivera gärna.

Själv har jag haft lite problem med string och tajta jeans...

• Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?
  • Fröken R

Ingen mer som vill vara med i min vetenskapliga och högst aktuellla undersökning?

• Fröken R

cila74

Bra info. som du delgav. Ska kolla på Lindex efter de där sömmlösa trosorna som du tipsade om.

• Fröken R

Sparvel

Förlåt mig om jag har vilselett dig/er, jag vet att jag använde ordet undersökning och enkät men min tanke var aldrig att sammanställa någon statistik. Var bara nyfiken på vad "alla andra avänder".

Jag är hemskt dålig på matematik, statistik och annat logiskt tänkande så jag vågar mig faktiskt inte på att räkna procent. Om det är någon annan som vill så gärna för mig.

Hoppas ni inte är arga på mig. Kram.

• Fröken R

Jag själv har gått över till tanttrosor; vita, i bomull, täcker hela rompen, eftersom jag har fått problem med stringtrosor och tajta byxor. E lite känslig för syntettrosor också. Använder dock string ibland när jag skall på kalas eller liknande.

Kan det vara stringtrosan sig som är problemet eller är det kanske att den inte är i bomull? Ngt med liknande problem. Tycker annars att string kan vara rätt bekvämt men musen min trivs inte med det *snyft*.

• Fröken R

...stringstrosan i sig... och Ngn med...skulle det vara.

• Fröken R

Wow! 148 svar på denna tråd. Kul. Fortsätt gärna diskutera stringens "vara eller icke vara". Jag är dessvärre ingen matematiker eller statistiker men det verkar som om string har klar övervikt.

Må så gott!

Svar på tråden ENKÄT: String eller vanliga trosor?