• Linndan

hår-katastrof! vad ska jag göra? se bild!

som ni ser på bilden är mitt hår en total katastrof, haft kortklippt och tänkt försöka
    spara ut men ja, som ni ser är håre allt annat än fint!
    ska jag ta topparna och försöka spara ut det, eller klippa mig i en kort spret frisyr
    som på bilden nedan (korta frisyren i blont)

så säg mig, vad ska jag göra?! :)

och som ni ser är mitt hår katastrof just nu! (inga produkter i håret på bilden)

ska nog klippa mig såhär kort igen :)

ღ Kevin 040617 o Ella 070228 ღ
  • Svar på tråden hår-katastrof! vad ska jag göra? se bild!
  • Nebulosan

Frisyren på bilden är ju jättesnygg, men vill du inte klippa kort ser det ut som du nästan har page- längd, om du vill ha det?

• Nebulosan

Nu tittade jag i ditt galleri, och där har du ju många bilder där du är jättefin i håret!

• Missimo84

Har du sett någon bild på Katie Holmes eller Victoria Beckhams pager? Införskaffa en bra platt tång om du inte redan har en. lite glans serum. Tigis dream drops är guld, kanske dra en toning i brunt så att håret piffas upp lite extra och får en jämn yta. Klipp till topparna så de blir så jämna.
    Sen e det bara och vara glad. Räcka ut tungan
    Är håret framme vid ansiktet lite kort, kanske uppklippt, svårt att se på bilden. Lägg i några extensions så blir det snyggt.

• namnlös1

Hihi, ser att vi har samma frisyr, du och jag :D

Tar tacksamt del av alla tips som dyker upp här :)

Jag har bestämt mig för att spara ut det, fast det lär ta ett tag... Less på att ha kort, vill slääänga med håret på allt och alla...

Vet någon förresten hur det här med toningar fungerar, om det är skadligt eller nyttigt för håret? Om man inte blonderar, menar jag...

• Linndan

tack för lite tips :)
    åh jag är så velig så jag vet inte hur jag ska göra, kanske kan testa page idén
    innan jag klipper jättekort, om jag vill det.
    blir ju svårt att få en page om jag redan klippt spret

en platt tång behövs nog inte, har så platt hår man kan få, och tunt.
    trist nog. undra hur det skulle vara med långt, vågigt hår 

hade över axlarna för ett par år sen, men såg inte så fint ut just för att de
    är så tunt, så det blir bara risigt och fy :/

• ThatsHot

fast en platttång gör ju inte håret bara platt den stylar ju samtidigt

• Linndan

jag förerar lite volym i håret, tycker inte det är fint med helt rakt & platt hår.
    inte på mig i varje fall..

• April Mamma

TS, du passar ju jättebra i korthår. Klipp frisyren på bilden. Skulle passa dig bra.

• whole lotta love

Gluttade lite i ditt galleri :)! Du ska absolut ha kort hår som du hade tidigare, gärna med en såndär kort, taggig lugg som bilden ovan! blont är också skitsnyggt...

• little mommy

ja du passar verkligen i kort hår!! ha det!

• SvenskEngelsk

GAMA platttång
    Sen värmeskydd

Sen en BOB frisyr..ASSNYYYGGT ( typ Poshspice )
    KLippte mig själv i det för 2 veckor sen, STROTRIVS...fast jag e krullig i håret, men plattar ut allt!

• Linndan
    svenskengelsk tänkte kika in hos dig och få lite inspiration til håret, men kan inte se din sida. tror jag har bestämt mig för att klippa till topparna så dom är jämna och raka, som en page. i med lite slingor också tror jag också :)
Svar på tråden hår-katastrof! vad ska jag göra? se bild!