Inlägg från: Saandraa |Visa alla inlägg
  • Saandraa

piercing i tunga,,, råd efter

klart det är ömt, det får du nog stå ut med ett tag till !..

min är nu snart 8 år gammal, men jag minns att jag ville ta ut den 3 eller 4 dagar efter, pga "stelhet" i hals och tunga och så kändes det ömt,... men det gick över fort sen det blir bättre..

♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    pyretina skrev 2008-02-01 15:48:35 följande:
    Wow, har dom börjat ge Listerin? Tror jag fick nåt special som inte fanns på apoteket, bara hos piercaren.. Men då räckte en flaska så behövde inte köpa mer heller.. *s*
    Oftast är det Listerin utblandat med vatten det fick jag iallafall..

Tech 2000 tror jag det hette då det är inte lika starkt som rent Listerin!
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    tess701 skrev 2008-02-01 15:49:45 följande:
    ja ja sköljer med saltvatten efter varje mål å ja gör rent med munskölj flera gånger per dag. De ja känner mest är ju att de e så stelt under tungan å ner i halsen men troligen använder man tungan på ett annat sätt för de e ju lite konstigt nu om ja säger så. De va ju inget mycket var å det var vitt inte gult så de innehåller ju inte bakterier,,, så ja avvaktar väl lite innan ja ringer å frågar. Säkert bara ja som e hysterisk som vanligt. Karln får ju inte ens en kyss ha ha......Mer erfarenheter tack....
    man brukar få som en "beläggning" på tungan oxå! jag drack the, och då blev tungan typ färgad brun hahahha!

tycker det låter som att det är helt normala grejer du har
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    aktuelle skrev 2008-02-01 15:51:46 följande:
    hexident heter det nog.
    ja, det finns säkert jättemånga olika
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    pyretina skrev 2008-02-01 15:52:57 följande:
    Ja de lät mer bekant.. *s* Var visserligen 8år sen jag gjorde det... tess701 - tippar på att de känns mkt bättre/lättare redan på söndag..  
    haha ja, jag gjorde min 2001 eller var det 2000 ? *minne*
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    Emelisch skrev 2008-02-01 16:24:22 följande:
    Metall och emalj är inte bästa vänner direkt :P Piercingen skavde mot tänderna, sedan kanske jag lekte med den för mycket i början..
    jag använde plastkulor på båda sidor ett tag.. tänkte vara lite duktig med tänderna ! hahaha.. bara det att dom fastnade på staven så piercaren fick "klippa" av stången! så numer är det titan för hela slanten
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
  • Saandraa
    aktuelle skrev 2008-02-01 19:27:30 följande:
    fastnade? gängorna var inte i metall?
    Nää dom var ju inte det dom fastnade totalt på staven ! *fniss*
    ♥ → Isadora 070501 ← ♥
Svar på tråden piercing i tunga,,, råd efter