arg över biomammor ...
Jag är bonusmamma till en liten tjej som jag inte får träffa.
Min sambo/kille fick veta 1 månad innan vi träffades och blev i hop att en kvinna han haft ett one night stand med väntade barn och att det var hans. Han har försökt att vara delaktig så gott det går men mamman samarbetar endast på sina villkor..Biomamman vill tex inte att jag ska träffa dottern ( vilket jag har i smyg ändå ) och han får absolut inte ha sin dotter hemma hos oss. Kan nämnas att Mamman vägrat sedan dag 1 att träffa mig ....fast jag vhar föreslagit det. Har någon varit med om liknande ? Hur kan en kvinna som aldrig haft ett förhållande med mannen som hon använde som spermadonator ha sådana krav ????
arg och ledsen
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 19:37
ja kanske lite arg och fördomsfullt uttryckt, men vad hon sagt till min kille så här i efterhand ( när hon fick veta att hon var gravid) är att hon hade slutat med p-piller just innan de hade sex och inte trodde att hon kunde bli gravid....ovanligt korkat tycker jag ....
Men min kille borde också haft kondom för att skydda sig mot oönskade graviditeter....
ps. lill tjejen är iallfall jätte fin så hon är bonus Bara synd att man inte får träffa henne....