• msmalin

latinska namn? flicka

ja vi försöker hitta ett flicknamn åt det latinska hållet (inget måste) det ska passa ihop med emilio, marco och matteo..
    namnförslag som finns i familjen
    mirella,daniella,claudia,bianka

• Svar på tråden latinska namn? flicka
  • Musensmamma

Här är några....

Lucia
    Noelia
    Antonia
    Isabella

Valentina

Leontina

Noelle

Theodora

Isadora

åhhh det finns så många...hoppas ni kommer på nått fint namn åt er lilla tjej!
    Vad kul med en liten flicka efter 3 gossar...Grattis!

Det är jag som är Musens och Willes mamma....älskar mina godingar!!!
  • Musensmamma

Åh såg att ni hade namnet Mirella som förslag...det är ju bara sååååå fint!!!!

• msmalin

ja jag gillar verkligen mirella. vi har pratat om det när vi väntade killarna men inte använt det då av någon konstig anledning fast min man gillar det inte riktigt, det e jag som inte vill ge upp det bara hade jag fått välja hade det blivit mirella direkt..
    o ja det e jätte kul att äntligen få titta på lite andra kläder för det e ju där skillnaden ligger, hoppas jag i alla fall... sen kan man ju hoppas att det stämmer att flickor e lugnare än pojkar för jag har i alla fall två vildingar redan...den store e ganska lugn

• mandolina

Miranda,Yolanda, Juliana, Patricia, Lucinda, Alicia, Clara, Mina, Minette, Mira, Elvira, Esstelle, Carla, Bellina.

• Musensmamma
    msmalin skrev 2008-02-03 00:10:03 följande:
    ja jag gillar verkligen mirella. vi har pratat om det när vi väntade killarna men inte använt det då av någon konstig anledning fast min man gillar det inte riktigt, det e jag som inte vill ge upp det bara hade jag fått välja hade det blivit mirella direkt..o ja det e jätte kul att äntligen få titta på lite andra kläder för det e ju där skillnaden ligger, hoppas jag i alla fall... sen kan man ju hoppas att det stämmer att flickor e lugnare än pojkar för jag har i alla fall två vildingar redan...den store e ganska lugn

Hehe nja om tjejer är lugnare än killar hmm hur var man själv som liten?? hehe...

Men kul i allfall att få lite av varje så det jämnar ut sig lite hemma hehe....och lite kul är det faktiskt att köpa klänningar hihi.

• msmalin

jag tycker det är riktigt svårt o komma på namn både flick o pojknamn....... att det ska vara så svårt, borde ju bara komma sådär i drömmen att det ska du heta o det passar precis

• elfling

Narcissa
    Andromeda
    Bellatrix
    Nymphadora
    Astoria
    Druella
    Cedrella
    Luna
    Dominique

Haha jag var bara tvungen

Svar på tråden latinska namn? flicka