latinska namn? flicka
ja vi försöker hitta ett flicknamn åt det latinska hållet (inget måste) det ska passa ihop med emilio, marco och matteo..
namnförslag som finns i familjen
mirella,daniella,claudia,bianka
ja vi försöker hitta ett flicknamn åt det latinska hållet (inget måste) det ska passa ihop med emilio, marco och matteo..
namnförslag som finns i familjen
mirella,daniella,claudia,bianka
Här är några....
Lucia
Noelia
Antonia
Isabella
Valentina
Leontina
Noelle
Theodora
Isadora
åhhh det finns så många...hoppas ni kommer på nått fint namn åt er lilla tjej!
Vad kul med en liten flicka efter 3 gossar...Grattis!
Åh såg att ni hade namnet Mirella som förslag...det är ju bara sååååå fint!!!!
ja jag gillar verkligen mirella. vi har pratat om det när vi väntade killarna men inte använt det då av någon konstig anledning
fast min man gillar det inte riktigt, det e jag som inte vill ge upp det bara
hade jag fått välja hade det blivit mirella direkt..
o ja det e jätte kul att äntligen få titta på lite andra kläder för det e ju där skillnaden ligger, hoppas jag i alla fall... sen kan man ju hoppas att det stämmer att flickor e lugnare än pojkar för jag har i alla fall två vildingar redan...den store e ganska lugn
Miranda,Yolanda, Juliana, Patricia, Lucinda, Alicia, Clara, Mina, Minette, Mira, Elvira, Esstelle, Carla, Bellina.
Vincianne
Romane
Beatrix
Hehe nja om tjejer är lugnare än killar hmm hur var man själv som liten?? hehe...
Men kul i allfall att få lite av varje så det jämnar ut sig lite hemma hehe....och lite kul är det faktiskt att köpa klänningar hihi.
Här finns italienska namn: www.nomix.it/700a.php
Aurora
Luisa
jag tycker det är riktigt svårt o komma på namn både flick o pojknamn....... att det ska vara så svårt, borde ju bara komma sådär i drömmen att det ska du heta o det passar precis
Celia
Narcissa
Andromeda
Bellatrix
Nymphadora
Astoria
Druella
Cedrella
Luna
Dominique
Haha jag var bara tvungen