Inlägg från: Mira 70 |Visa alla inlägg
  • Mira 70

Mona Sahlin citat!!!!! och hon ska bli partiledare!?

Speedway skrev 2008-02-02 11:06:09 följande:
    Plus skattefusket hon pysslade med. Jädrar va bra att hon ska styra och ställa. Fy fan vilket pack!
    Skattefusket? Visst det va väl inte så bra gjort. men hon har inte gjort mer än många andra män har gjort.
    Tycker man dömmer henne för hårt. Visst dumma uttal har alla politiker gjort och även vi andra.
    Varför måste Mona va perfekt? Bara för hon är kvinna? Varken Göran Persson eller någon annan partiledare har heller inte varit perfekt.
  • Mira 70
    preta skrev 2008-02-02 11:15:41 följande:
    Mira 70 skrev 2008-02-02 11:10:16 följande:_______________________________________________Visst har politiker gjort dumma och konstiga uttryck - men ska man vara partiledare så tycker jag att man borde ha en bättre syn - som jag tidigare skrev - på sitt land och sin kultur. Vi har väldigt mycket att vara stolta över här i Sverige. Det är bara det att det är få människor som vågar vara stolta i detta land tyvärr. Det är väl inget fel att stå upp för sitt land???Dessutom ÄR det så att hon tyvärr synas på ett hårdare sätt då hon är kvinna. Men det är en helt annan debatt.
    Man måste inte hålla med henne om allt hon säger och tycker. Det tror jag knappast hennes partikamrater heller gör. Men på det stora hela tycker jag hon är en bra partiledare.
    O att han ska dömmas hårdare är ju diskrimminering, alltså både fel och olagligt.
Svar på tråden Mona Sahlin citat!!!!! och hon ska bli partiledare!?