Svar på #8
Nej och tur är väl det =)
Jag köpte kyl & frys, 2 fristående skåp. Det blev Mieles. Att det just blev de skåpen beror på handtagen, volym, att termostaterna sitter så jag kommer åt dem även när dörren är stängd, att jag kan stänga av fläkten i kylen, dessutom så har jag sällan några kunder som haft problem med deras varor och sånt påverkar givetvis ens eget val m.m m.m
Det måste vara väldigt svårt att bestämma vad man ska ha. Du måste ju dessutom lita på vad säljaren pratar om.. He he
Vill råda er att köpa ett skåp av ett märke du känner till. Skulle något som bara ex en hylla gå sönder så kan det ta väldigt lång tid att få hem reservdelar då de förmodligen inte ens har ett lager för sådant i Sverige.
Finns några märken som är bättre och även några som är sämre av de märken som är mer kända.
Sen är det aldrig dumt att åka och kolla, köra hem jämföra priserna på internet. Det kan dock vara väldigt svårt då det ofta bara skiljer en siffra i varukoden eller kan skilja oerhört mycket trots att det bara skiljer en siffra..
Har ni någon fråga så hjälper jag gärna till