• Dino78

Fula kläder hos partnern!

Har eran partner något speciellt klädesplagg som ni bara avskyr? Min karl har en gräslig brun (bajsbrun om man får säga så) sak som han ska envisas med att ha på sig. Det är nån slags midjekort/lång jacka/tröja med dragkedja fram som aldrig kan ha varit modern...
    Skulle aldrig säga nåt till honom att jag inte gillar den för det är ju inte min ensak men jag tycker verkligen den är gräslig
    Är jag ensam eller har ni oxå nåt hat-plagg hos er karl?

• Svar på tråden Fula kläder hos partnern!
  • Jaffa

*grr* ett par fuuula trasiga hammarby-boxer!!!

Jag själv är djurgårdare..*hehe* men just det att dem är trasiga överallt...!

• Maggisen

Japp, men jag har lyckats sortera ut det mesta och varit ett pedagogiskt smakråd när han handlat nytt!

• smz

Inte vad jag kommer på...men det finns säkert nåt

• smz

Jo, för guds skull

Å, jisses, han har en alldeles för poppig skjorta...en grön (mockaliknande)som skall se sliten ut men där "slitaget" är ser det bara ut som han har svettats rejält och den är VIDRIG att ta på, känns precis som en oljerock, BLÄ!
    Som tur är, är det inte ofta han har den, phuuu.

• sötasofie

Den förfärliga skinnjackan i knuttestil, anno 1980, som hänger längst in i garderoben och som jag är förbjuden att kasta
    *ryser*
    Tack och lov är det minst tio år sedan han kunde knäppa den!

• Liten Svala

Tvingade sambon att slänga ALLA kläder han inte använde. Typ gamla skjortor från det hiskliga 80-talet. Och ALLT som var trasigt.
    Dock hittar jag alltid håliga strumpor och kallingar i tvätten för jämnan. Det är så ofräscht tycker jag.

• Dino78

Jaffa - Haha, bajenboxers...ja, fulare kallingar finns väl knappast (jo....gnagetkallingar är värre )

• malinka2

Ha ha, min gubbe har en GRÄSLIG blå tröja, en kvarglömma från tidigt 80tal...klarblå med muddar, den är hemsk! Han har den hemma som "mys tröjja".... hade nog önskat att den fick mysa i nån sopsäck nånstans

• Miss Daisy

Ja, han har en batikfärgad T-shirt som går i blått, rosa och grönt på vit bakgrund. Så himla ful..

Men vad är det för fel på Hammarby nu då?

• Bea 84

Hatar min gubbes alla tråkiga vita enkla T-shirts (men dom är inte fula), bara hatar dom därför att han jämt envisas med att ha dem....

Svar på tråden Fula kläder hos partnern!