• Dino78

Fula kläder hos partnern!

Har eran partner något speciellt klädesplagg som ni bara avskyr? Min karl har en gräslig brun (bajsbrun om man får säga så) sak som han ska envisas med att ha på sig. Det är nån slags midjekort/lång jacka/tröja med dragkedja fram som aldrig kan ha varit modern...
    Skulle aldrig säga nåt till honom att jag inte gillar den för det är ju inte min ensak men jag tycker verkligen den är gräslig
    Är jag ensam eller har ni oxå nåt hat-plagg hos er karl?

• Svar på tråden Fula kläder hos partnern!
  • FiaFågel

inte längre..

dom övertalade jag honom att göra av med första året.. =))))

• malinka2

Glömde skriva : han har en HEMSK vit (urtvättad numer gråaktig...) t-shirt med nittiettan på *s* den tror jag han behåller enbart för att reta mej den fulingen!

• Dino78

Pizan - Vad det är för fel på Hammarby? Jo, det är ju intve Djurgården

• Poena

Hans två favvo-tshirts

Den ena är ill-orange och den andra är ill-mörkturkos-blå
    Han har dem jämt nästan för han tycker de är sköna, tyvärr matchar det inte speciellt bra på vintern med hans bleka hy Tyvärr var jag med när han handlade bägge

• 3påG

Min man har en tendens till att alltid se ut som en sopa när vi går nånstans.. Typ jag och barnen i snygga kläder och han orakad med mjukisbrallor och gympaskor... Härligt .. Beror lite på humör om jag orkar få honom att byta!
    När han ska jobba har han hur snygga kläder som helst på sig, så jag vet att han kan

• tii

min pojkväns boxer ser ut som byxkjolar.. (: hihi.. sooo SEXY.

• FruSöderström

Min sambo har rätt bra klädsmak, men vissa saker är enligt min åsikt, helt gräsliga. Jag säger helt enklet att han får ha på sig vad han vill när han vill, men om vi ska gå ner på stan eller göra något annat offentligt så får han faktiskt ta något som jag inte hatar!

• E l l a

Min sambo har jag lyckats leda ut på "den snygga vägen" men han har ett par gröna, urtvättade chinosaktiga byxor som han bara tar på för att reta....ur mig....

• JohPet
    Jag brukar smyg-slänga saker. Min sambo har dessutom en hel garderob full med kläder hanaldrig använder. Men han vägrar slänga dem...Ha, nu ska vi snart flytta. Då bara måste han!!!
  • Tumbling down

Min sambo har några par gröna kallingar från lumpen.. fulare och mer urtvättade plagg får man leta länge efter..

• Avia

Alla min sambos jeans..... men det är bara för att jag är så f*rbaskat trött på att se honom i jeans jämt!
    Han tycker nämligen att alla andra sorters byxor är sånt man "har på bröllop och fina fester" och att han inte trivs i såna! Tråkigt att behöva se samma kläder jämt, jämt!!!

• Velouria

Jag lägger mig inte i, han får ha på sig vad han vill. I gengäld säger han inte ett ljud när jag hasar omkring hemma i gamla mysbyxor och urtvättade t-shirts

• Vårblomster

Min sambo är den mest välklädda man jag någonsin träffat, han är omåttligt intresserad av mode och är mån om sitt yttre.
    99,9% av hans garderob skulle få de flesta kvinnor att dregla...MEN...han har en av de fulaste skjortor jag någonsin sett. Den är i silke, och är mönstrad och flerfärgad. Urk!
    "Älskling, jag bryr mig inte om den är handsydd i Italien och kostade si och så mycket...den är hiskelig!"

Tycker lite synd om er med lite sluskigare makar. Ok, vi kan också hasa omkring i mysbyxor här hemma, men de som går ut klädda så....jag säger bara: jisses.

• hidden angel

mitt ex hade ett par skitfula skejtarrbyxor som säert var 5 år gamla, o smala intill vid fötterna... o helt håliga. Som han bara älskade o använde dagligen.. tog skitlång tid för mig att övertakla honom att sluta med dem.. Men först klippte han av de till shorts... så det var ett stårt uppdrag..hihi

Sen hade han en tröja oxå.. men trekvartsarm.. osm inte heller var nån höjdare...

Jag har fått honom att bli mycket snyggare klädd i mitt tycke...hihi... han får liksom inte gå o handla utan mig nädå, skämt o sido.. han gillar de kläder jag tycker han ska ha oxå!

• ming

Jo, men jag har omvandlat min partner, så nu har han bara snygga kläder!
    Det GÅR att få honom att ändra sig!

Svar på tråden Fula kläder hos partnern!