"Min pappa är starkare än din" tröja
Har sett en sån någonstans nån gång, men vet inte var ja kan hitta den. Tycker att den e lite rolig, att ge sambon i present :)
Har sett en sån någonstans nån gång, men vet inte var ja kan hitta den. Tycker att den e lite rolig, att ge sambon i present :)
Såg en sån nyss på kappahl
Har sett på H&M, fast med engelsk text var det nog.
sandy sandy skrev 2008-02-02 18:58:53 följande:
Borde ha en tröja oxå för jag köpte en tunn mössa med det trycket på HM!
åh det e exakt en sån jag också råka se en ggn men inte köpte o nu ångrar jag mig jäääätte mkt för mannen tyckte det va jätte fräckt o ville att vår bebis skulle ha en sån.. så trodde jag det va HM så jag gick tillbaka dit o leta en annan ggn men såg ingen
tror det va engelsk text på den...
Kontakt H&M och fråga om tröjorna finns att få tag i fortfarande...Kanske kan beställa in till en butik i närheten?
www.cafepress.com/boyersmile/877941
sökte lite till å hittade denna sida med en del roliga texter, bl.a den fast på engelska då.
Har köpt sonens på HM men det var i somras. Den är blå med vita armar med engelsk text.
Såg en body med engelsk text idag på Kappahl.
www.spreadshirt.net/se/SE/Designer-t-shirt/Designer-59/product/6764477/
här kan man göra egna!! :)
Köpte min på H&M i höstas, men har även sett på KappAhl.
ska kolla kappahl, men tycktr att de va lite kul me svensk text
Jag köpte sån till min pojke på H&M, men det är över 2 år sen!
Min sambo köpte en sådan på H&M.
köpte båda tröjan och den tunna mössan på HM
Varför inte
MY MOM IS STRONGER THAN YOUR DAD
Där kan vi snacka rolig body den daddy är ju gammal nu ju
förra säsongens produkt på HM, med engelsk text. Kolla in out-let på webben, där har den funnits till och från...
Ja, de hade på HM för två år sedan, då även en tröja med texten "My mom is gorgeous" också ett självklart val till oss mammor!