• sandy sandy

"Min pappa är starkare än din" tröja

Har sett en sån någonstans nån gång, men vet inte var ja kan hitta den. Tycker att den e lite rolig, att ge sambon i present :)

• Svar på tråden "Min pappa är starkare än din" tröja
  • Indillia

Har sett på H&M, fast med engelsk text var det nog.

• Raven Waves

sandy sandy skrev 2008-02-02 18:58:53 följande:

Har sett en sån någonstans nån gång, men vet inte var ja kan hitta den. Tycker att den e lite rolig, att ge sambon i present :)
    Om det är bebiskläder du menar, så köpte jag en "My dad is stronger than your dad" tröja (ljusgrå) på H&M till sonen...men vet inte om de säljs fortfarande...
  • Kegge

Borde ha en tröja oxå för jag köpte en tunn mössa med det trycket på HM!

~♥~son född 30/6 -07!~♥~
  • buffybus

åh det e exakt en sån jag också råka se en ggn men inte köpte o nu ångrar jag mig jäääätte mkt för mannen tyckte det va jätte fräckt o ville att vår bebis skulle ha en sån.. så trodde jag det va HM så jag gick tillbaka dit o leta en annan ggn men såg ingen

tror det va engelsk text på den...

Längtar efter dig bebis
  • Raven Waves

Kontakt H&M och fråga om tröjorna finns att få tag i fortfarande...Kanske kan beställa in till en butik i närheten?

• Kakan83

Har köpt sonens på HM men det var i somras. Den är blå med vita armar med engelsk text.

Oliver ab imo pectore
  • HugoochVilma

Köpte min på H&M i höstas, men har även sett på KappAhl.

~*~*~*~*~*~* Pyre i magen - BF 13 mars 2008 ~*~*~*~*~*~*~
  • keffanna

Min sambo köpte en sådan på H&M.

• Beckah82

Varför inte

MY MOM IS STRONGER THAN YOUR DAD

Där kan vi snacka rolig body den daddy är ju gammal nu ju

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Babe

förra säsongens produkt på HM, med engelsk text. Kolla in out-let på webben, där har den funnits till och från...

• October

Ja, de hade på HM för två år sedan, då även en tröja med texten "My mom is gorgeous" också ett självklart val till oss mammor!

Svar på tråden "Min pappa är starkare än din" tröja