• peachpassion

Levonova - biverkningar av hormonspiral

Ska sätta in en hormonspiral och undrar hur många som fått negativa biverkningar. Om ni haft flera, välj den som påverkade dig mest.

Millamos-mammas gos!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 14:17
    Jag skulle ju lagt till en med inga biverkningar, tänkte inte på det...!
    Men det verkar ju vara positivt överlag detta!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 14:17
    Jag skulle ju lagt till en med inga biverkningar, tänkte inte på det...!
    Men det verkar ju vara positivt överlag detta!!
  • Svar på tråden Levonova - biverkningar av hormonspiral
  • Tettan

Humörsvängningar - men de har gett med sig nu (eller så är det jag som lärt mig hantera dem )

• Havsjungfrun

Satte in en för knappt två månader sedan och jag har inte märkt några biverkningar.

• VulgusProfanum

Annat:
    Jag fick svåra kramper och värk så jag fick plocka ut den. Iofs hade jag samma problem med kopparspiral också.
    I övrigt så mådde jag toppen!

Beauty fades Dumb is forever!
  • Mysflint

Fruktansvärda humörsvängningar! Fick ta ut staven efter 10 mån pga depression.

• Anksan

Jag fick cystor. Gång på gång på gång. Det gör ONT!
    Men jag är visst väldigt känslig för hormonella preventivmedel.

• Tettan

Det är synd att inte alternativet "inga biverkningar" finns - så man även får se proportionellt hur många som det fungerar jättebra för.

• JohannaÅ

Jag fick ta annat då jag inte har några bivärkningar av den.

• Grus grus

Jag röstade inte, för jag har mått toppen! Knappt någon mens alls, inte känt någonting och har fungerat precis som vanligt. Det är fantastiskt! Gött och slippa de där pillerna...

• CeeJay

Annat: ALL of the above + lite till Den åkte ut efter ca 6 månader och ersattes av en kopparspriral som funkade mycket bättre.

• Care69

Annat: Alla ovan nämnda. Tog ut den inom 6 månader och tog P-spruta istället.

Svar på tråden Levonova - biverkningar av hormonspiral