• PussPrinsen

Barnvagnen sätter igång butikslarm!

Hjälp!

Vad ska jag göra!

Har precis köps ny vagn för att jag inte var helt nöjd med min första och när vi var på stan igår sattes butikslarmen igång i flera butiker när vi gick in och ut! Vad gör man nu? Någon som fått igenom en reklamation på grund av detta?

Suck!

• Svar på tråden Barnvagnen sätter igång butikslarm!
  • jummie

Förmodligen finns det ett litet klisterlarm kvar på vagnen. Titta på tygdelarna om det finns nåt gömt i nån liten "ficka".

• Raven Waves

Min vagn e likadan...!Har en BabyTravel Smart... Fast jag tycker det är lite kul...!

• Lokatt

Har hört att det var ett vanligt problem hos babyproffsens vagnar, vad heter dom nu... smart? dom med små hjul fram. Iaf. så fick dom fixa till nästan en hel årgång på dom. så där gick det igenom som reklamation. borde absolut göra på din oxå, oavsett märke! Gå tillbaka och klaga!
    Får man fråga vilken vagn det är? *nyfiken*

• Suri

Har inte Babytravel fixat det på sina vagnar? Jag skulle bli tokig!

• Mizzie

Raven Waves skrev 2008-02-03 21:04:34 följande:

Min vagn e likadan...!Har en BabyTravel Smart... Fast jag tycker det är lite kul...!
    Ja samma här..
    Fast jag tycker det är jätte pinsamt
    och blir knallröd i huvudet..
    Haha
  • nadja84
    Raven Waves skrev 2008-02-03 21:04:34 följande:
    Det var den vagnen jag trodde det kunde vara.Tänkte köpa en sån för längesen men bestämde mig för att inte göra det pga det. Men det borde vara åtgärdat nu tycker man. Han som jobbade i den butiken jag var i då sa att dom var på g med att byta ut alla chassin (det är tydligen dom som orsakar detta)
    *Dylan 2006-03-25* www.metrobloggen.se/divinest
  • Butterscotch

Det hände oss i början också, vet inte varför. En expedit sa att det är ganska vanligt med nya vagnar.

• Raven Waves

Ja, nån sa till mig att det var nått med metallen i chassit som reagerade med larmbågarna i vissa butiker... Hade ingen aning om att det var ett så "känt" problem med dessa vagnar...! Fast jag har inga problem att det tjuter...jag är ganska piercad, så endel har trott att det är mig det tjuter om! :) hehe!

Det piper ju både när man går in och när man går ut...

• PussPrinsen

Tro sjutton att det är Babytravel-vagnen med dom små hjulen fram som vi har!!!! Vet inte vad den heter...

Tycker inte det är kul..är så lättgenerad..iiihhh...

Får ringa imorgon och prata med dom!

Tack för alla svar!

• Raven Waves
    PussPrinsen skrev 2008-02-03 21:28:13 följande:
    Tro sjutton att det är Babytravel-vagnen med dom små hjulen fram som vi har!!!! Vet inte vad den heter...Tycker inte det är kul..är så lättgenerad..iiihhh...Får ringa imorgon och prata med dom!Tack för alla svar!
    BabyTravel Smart. ;)
  • bubbli

haha...jag var bara tvungen att kolla in i tråden för att se vilken vagn det handlade om..hade själv en BT smart förr som ÅXÅ pep i affärerna!!
    synd,för det är ju en helt underbar vagn i övrigt..

• PussPrinsen

Sååå..nu har jag ringt Babyproffsen!

Problemet har visst varit att vissa handtag har haft "splitter" i sig, så dom skulle beställa hem ett nytt handtag utan detta problemet åt mig!

Så skönt, inga fler blossande kinder!

Svar på tråden Barnvagnen sätter igång butikslarm!