• En Dum En

Instruktioner för IKEA-hylla

Jag har 4 bokhyllor som ligger nermonterade i garaget som jag hade tänkt sätta ihop och ha i ett barnrum nu. Problemet är att hyllan försvann från IKEA för flera år sen och dom har inte kvar några instruktioner för montering. Jag trodde det skulle finnas på data eller nåt...jag kommer inte få ihop dessa 50 brädbitar och en stor ICA-kasse skruvar utan instruktioner. Hur ska jag göra?? Tips??!!

• Svar på tråden Instruktioner för IKEA-hylla
  • jenny74

Du kan gå in på ikea.se och hämta instruktionerna!

Gå inte till sängs arg, stanna uppe och planera din hämnd!
  • jenny74

Oj, såg nu att jag inte läst ditt inlägg tillräckligt noga..... sorry!

Gå inte till sängs arg, stanna uppe och planera din hämnd!
  • Butterscotch

Vet du vad hyllorna heter? Starta en tråd med hyllornas namn i trådstarten så kanske någon här kan ge ett mer specifikt svar.

• En Dum En

Ja dom heter Jonglör. Såg ut lite som en sorts lagerhyllor nästan. Tänkte måla dom vita och ha till barnen. Perfekta stora kuber nedtill som man kan ställa korgar med leksaker i.
    Tyckte bara det var konstigt att IKEA har raderat bort instruktionerna...

• Butterscotch

En Dum En skrev 2008-02-04 10:55:25 följande:

Ja dom heter Jonglör. Såg ut lite som en sorts lagerhyllor nästan. Tänkte måla dom vita och ha till barnen. Perfekta stora kuber nedtill som man kan ställa korgar med leksaker i. Tyckte bara det var konstigt att IKEA har raderat bort instruktionerna...
    Jag antar att du har testat att ringa IKEA och fråga efter instruktioner? Håller isåfall med om att det är konstigt om de inte finns kvar någonstans.

Om det finns någon hylla hos IKEA nu som ser någorlunda likadan ut borde det gå att använda de instruktionerna för att lista ut hur alla delar passar ihop.

Hoppas att det löser sig!
  • En Dum En

Jo jag har mailat deras kundservice och det finns inga instruktioner kvar.
    Själva hyllbitarna får jag nog ihop. Det är ICA-kassen med skruvar som kommer ge mig problem känner jag.....

Svar på tråden Instruktioner för IKEA-hylla