För oss som tvättar med tvättnötter!
Men då hade jag i så fall låtit nötterna ligga kvar i BH påsen fast inte I tvättmaskinen då...

Det låter här som ni är ena seriemördare som snackar om era jobbiga arbetsfläckar   

Just blodfläckar är inget jag har problem med så jag har inte tänkt på om nötterna tar bort dem eller ej  

i förrgår sov min syster över här och när hon bäddade sin säng så tog hon ett av sina örngott (hon har bott här och glömt kvar en del   ) och imorse när jag skulle väcka min son så kaaanske jag bara råkade lägga mig i hennes säng istället
 ) och imorse när jag skulle väcka min son så kaaanske jag bara råkade lägga mig i hennes säng istället   (morgontrött? näe inte alls
  (morgontrött? näe inte alls   )
 )
Nåja, JISSES va kudden luktade! jag kunde inte ligga kvar (och det var väl tur med tanke på vad klockan var   ) den stank verkligen...jag har alltid tyckt om sköljmedel och doften av det men nu när man kört med tvättnötter så länge så har jag helt vant mig av med det...URK säger jag bara!
 ) den stank verkligen...jag har alltid tyckt om sköljmedel och doften av det men nu när man kört med tvättnötter så länge så har jag helt vant mig av med det...URK säger jag bara!