• lilla mej

smycke till kille??

vill kopa en alla hj,d present till min sambo. Han sa en gang at han skulle vilja ha nagot som han kan ha pa sig jamnt, eller med sig jamnt som paminner om mig. Sa jag tankte mig ett smycke, men sen kom jag och tanka pa ..anvander killar smycken??? eller ar det nord varning? Tankte mig en kjedja i guld eller vitguld antigen hals ellerarm band. Snalla hjalp mig, har era grabbar smycken och isf vad? eller har ni andra forslag? tacksam for hjalp.

• Svar på tråden smycke till kille??
  • Therese6699

Hej hej,
    jag har inte köpt något smycke till min pojkvän. Men min sons fadder köpte vi ett smycke till. Ett armband som var tufft. Det var omväxlande svart och silver. Rätt så coolt faktiskt. Det var inte för fint så han bara kunde ha det på "fest" och det var inte ratigt utan helt enkelt kanon snyggt.

Tesds

• Bast

Det finns himla snygga silversmycken på denna sida: www.alskadebarn.se Dessa funkar absolut även till kille, framförallt om du tar ärt- eller kulkedjan som är lite grövre. Själva hänget är jättemaffigt och ganska tungt! Du skulle kunna ha ditt namn, eller barnets/ens om ni har sådana, men även något ord som betyder något för er. tycker inte alls att det är nördvarning!
    Min man har en pansarkedja i guld, och det är ju himla vanligt att män har halskedja!

• Agapi

Armband tycker jag, min kille fick ett d&g armband i julklapp. Bruntläder helt slätt, med en ganska tjock metall (rostfritt stål tror jag?) kedja och en ring med en pinne (haha förstår ni hur jag menar?) som man låser de me. Skit snyggt, enkelt och inte så tjejigt =)

Svar på tråden smycke till kille??