Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

NK80:
    Men Colin kommer att tuffa till sig då han har en lillasyster,och spec de gånger hon är med

Erik är bra mycket mer försiktig då det är bara han,men om Oscar är med så går allt i ettt flygande fläng och Oscar kan ju allt som Erik kan

Malin:
    Hur går det?

• jasminen

emejo:
    Kan förstå att det inte är så skoj att åka till jobbet då.
    Vi hade tidigare en boende som vi skulle promenera 2ggr/dag med-det var nästan slagsmål om vem som fick gå ut med honom alla ville ha motion på arbetstid

Dink:
    Gratta M!Håller med-tiden har verkligen gått fort!
    Frukt kan också stå framme rätt länge.Grönsaker är toppen,nån knäckebrödsbit?

Malin:
    Det kommer,det kommer

Rädslor/film:
    Det enda Oscar är rädd för är blomflugor och hur farliga är väl de ,nemo gillar han.En annan film han gillar är "aice aech"=ice age

Jag ska snart i jobb..har precis tvingat ut maken för att köpa semlor till oss-elak fru han har men nu har vi iaf gottat oss

• jasminen

Bessie:
    OJ!Vad ska man säga..*kramar om*
    Hur gamla är barnen?

Helene:
    Vad fint att ringen hittades

Tinna:

Hmm...sängen var det..gonatt!

• jasminen

Morning!

Systeryst:
    Ni kan ju ha fått samma som vi hade-influensa b är tydligen beteckningn på det..
    Symtomen varierade men det var: temp-39-40,stark huvudvärk,ont i kroppen,någon spydde och nån var lös i magen + att rösten for på 2 av oss..det som kommer efteråt är envis hackhosta.
    Hoppas han kryar på sig snabbt!

Nu börjar vi vara i rätt bra form här,maken är första gången i jobbet idag på en vecka,ingen av pojkarna har temp idag så vi ska faktiskt åka till biblioteket-och söka en viss bok om vem som bestämmer Erik försökte prata loss lunch i stan,men vi får se

NK:
    Ta det med ro!

Malin:
    Attans och jag som gissade på att det skulle vara 4 timmar jag hade fel

Tinna:
    Hoppas allt ser bra ut då!
    Hur har han hanterat att ha fingret i paket?

• jasminen

Malin:
    Jaa!Så måste det vara!Men Helenes fundering på kl 4 var ju inte heller så illa Då har du ju ännu chans idag-kl16

• jasminen

Tittar till er,kokar ärtsoppa-lär bli intressant att se om Erik äter det eller inte...han petar alltid bort ärter ur maten annars,undrar hur han ska göra nu?

• jasminen

Morning!
    Undras vad man ska hitta på idag då...?
    Jag känner mig konstig i kroppen idag,hoppas att det bara beror på mitt oroliga sovsällskap och inte att jag blir sjuk igen-men det känns inget bra idag..
    Det skulle vara jobbigt att bli sjuk igen och spec nu då jag imorgon går på och ska göra 4nätter-det finns ingen chans att vi får tag i folk så att de nätterna blir gjorda fasen det finns ju inte ens vikarier att ta in för en dag*sur*

Här har vi någon+grad..ska bli skönt bara man kommer sig ut Ska nog ta en tur förbi affären...

Jojja:
    Jag har bara vanlig ugn-såå...

• jasminen

Malin:
    Tja,det gick inget alls,han åt en smörgås och det var allt-ok han smakade på ärtsoppan men det var också allt
    Håller tummarna för dig idag!!

Systeryst:
    Ja,hur mår ni nu?

Dink:
    Jag kan börja tänka mig nån dos igen då du har möjlighet och m du vill

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]