Inlägg från: Malin K F |Visa alla inlägg
  • Malin K F

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Hej!
    '
    Nej jag blev inte hämtad på simmet idag. Magen är som vanligt tycker jag. Men men.

Tinna>> låter så himla kul med busfabriken. Har något här i KArlstad som heter lekstunden och tror att det är ungefär samma. Aldrig varit där men måsta prova snart känns det som. Whilma är ju också försiktig av sig så det blir spännande att se hur syskonet blir.

Jojja>> hoppas du hamnar i ett bra skift, som du trivs i. Kul med fotograferingen, man väljer ju någon som är duktig till sitt bröllop. W såg Nemo för första gången igår och gillar heller inte hajarna!

Helene>> tack för trådstarten.

Emejo>> försök och njut av att få promenera på arbetstid, det är väl inte så vanligt.

Dink>> vad skönt att ni får någon hjälp. Hoppas det funkar nu då!

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • Malin K F

Missade sista sidan såg jag.

Dink grattis till Morgan! Jag tar gärna liten puff vid 12.

Bessie>> förstår ditt dilemma, fick ju gå upp och jobba 100% sista halvåret pga missfallen. SURT!

Tinn>> grattis till E också. Var det idag soc skulle komma. i sånafall lycka till! Sist blev det väl inget, när din man blev sjuk va? Ska in och läsa om kossan.

• Malin K F

Dink>> kan utövar reiki healing på mig för att hjälpa mig i min kommande förlossning. Att få den att sätta igång och att ge mig lite extra energi. det är mycket spännande.

• Malin K F

Helene>> För mig har det inneburit att jag sitter still under ca 30 minuter och tar det lugnt så jag inte blir yr eller så. Men under den tiden som DInk har healat mig så har jag fått ökade sammandragningar och känt mig piggare efteråt! SPÄNNANDE är det.

Dinkanesh skrev 2008-02-05 19:59:42 följande:
    du hann före, malin. så går det när man har bebis i magen istället för i famnen, då hinner man grejer.
    Nej jag kände inget speciellt idag. Tar gärna en dos nu. Sitter ändå i soffan och glor på TJOCKISAR på tv.

Oh my good, 500 kilo. Urk och jag tycker att jag väger mycket med min 87 gravidkilo.
  • Malin K F

ok sitter där jag sitter.

• Malin K F
    Dinkanesh skrev 2008-02-05 19:58:15 följande:
    HeleneSkönt att du hittade den! sicken liten buse!Jo, det är så att jag bla. håller på med healing, färghealing för att vara exakt. Malin har fått några doser nu, i första hand var det tänkt för att putta igång förlossnignen, men där fick jag tillsägelse att det inte var upp till mig att avgöra. Så nu handlar det dels om att lindra värken men främst att öka upp energinivån. malinkan inte tänka mig att du märkte något idag. jag var rätt splittrad. kan göra ett nytt försök ikväll om du vill?!igår fick jag fram "fyra". har ingen aning om vad det innebär, mer än att det upprepades hela tiden. fyra bebisar tror jag dock inte att det är, inte heller att det dröjer fyra veckor tills h*n bestämmer sig för att tiden är rätt.hur mår du ikväll förresten? några känningar?undra hur det här ska bli...morgan äter redan inför natten. det är 5 timmar tidigare än vanligt.
    Ang, 4 kanske betder 4 dagar. Ska bli kul och se om det har något som blir fyra i slutändan. 4 bebisar är det inte och inte 4 veckor kvar heller.
  • Malin K F

privat!

Dinkanesh skrev 2008-02-05 20:59:40 följande:
    HeleneHur det funkar skulle ta en natt att förklara, men jag kan beskriva hur jag gör. Att tänka på är att alla gör olika och använder sig av olika metoder, allt eftersom vad som känns bäst.Jag brukar tänka mig att jag har personen framför mig sen målar jag dit färger (energier) som rör sig på olika vis från person till person. Vid min sida finns mina hjälpare men även mottagarens hjälpare. Det brukar även flockas en hel del nyfikna, mer eller mindre hjälpsamma, gestalter. (har svårt att kalla dom för änglar, även om det är så de flesta känner dom.)När själva healingen utförs och efteråt kan man bli rätt yr och man bör då jorda sig. detta är något jag automatiskt gör när jag avslutar, men ibland räcker det inte. Då är det bara att hojta så talar jag antingen om hur man ska göra eller så gör jag om det en gång till. Jag har två krav, personen i fråga får inte vara påverkad av något, medicin eller alkohol. Jag vill heller inte att han/hon kör bil, för yrseln som kan komma är inte att leka med. Nu sätter jag punkt, kan fortsätta skriva om det här i all evighet. House börjar strax!Malin...Ska jag ta vad jag fått fram här..eller vill du ha det privat?
  • Malin K F

NK80>> lyssna på syster. Vet att när jag fick så med W blev jag sjukskriven. HOppas det går bra med praktikanten, är det någon som ska över efter dig?

Syster>> usch då, inte roligt för lilla O. att bli sjuk nu. Hoppas ni fått sova något inatt.

Jas>> sovit gott. hur går det med dina herrar då, blir de friska?

Bessie>>>vilken chock! Det ger lite perspektiv på livet. Stakars barn!

Tinna>> skönt att det är över va? för denna gången.

Här har det inte ändrat sig något. Samma som igår. Men det finns en annan känsla efter i förrgårs värkar. En annan tyngd.

Undra hur det går för Mariiee, Sterna och Shamboo. Länge sen man hörde något.

Imorgon är det BF

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]