• tinna

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Mina barn spelar just nu knappast Kalle Kunskap alls. Dom är helt sålda på Pettson i trädgården och Pettson i mucklornas värld.

Kalaset idag gick jättebra, jagfick förstasäsongen av Hipphipp på dvd och så fick jagtvå glas från MINE. Tycker dom är så himla fina så nu måste jag försöka införskaffa lite fler helt enkelt

emejo: Gå och lägg dig då! ÄR ju faktiskt jätteskönt att få sova emellanåt! Jag är inte alls sugen på vardag imorgon men jag antar att jag inte har nåt val...

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone /ur Mikas Any other world
  • tinna

Dora - ryggsäcksäventyret spelar Jakob ofta också. Sen så spelas det en del på bolibompas sida också. Dock tycker jag att det är bättre när dom spelar riktiga spel för i synnerhet Alma kan lyckas surfa iväg på dom mest omöjliga sidor om man lämnar henne obevakad nån sekund på internet...

• tinna

syster: När är det ni flyttar?

• tinna
    Svar på #614
    Eller så blir det bebis...
  • tinna

jojja: Lilla skruttan då! Släpa inte ner nåra baciller hit sen bara, hinner inte vabba i vår de få dagarna jag jobbar...

Nu ska jag gå och sova, har just blivit medlem i en grupp på facebook för gamla festerister på förskollärar/fritidspedagogutbildningen i Norrköping. Riktigt roligt att prata lite med gamla kompisar Men jag är egentligen alldeles för trött och borde bara sova...

• tinna

E svullnade upp kring läpparna och ansiktet igårkväll. Inatt började han kräkas. Han och jag var vakna mellan 01.0 och 05.00 typ. Jag är verkligen jättepigg idag. Var ju tvungen att hålla dom andra hemma också ifall det är magsjuka han har...

• tinna

zzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaazzzzzzzzzzzzbbbbbbnnnnnndffffffflllllllo

• tinna

ojdå, Alma har visst lyckas skriva en hälsning, jag pratade med barnmottagningen i telefon. Vi hade en tid där nu på morgonen men dom ville inte ha in oss när han hade kräkts. Otippat

E verkar helt slut efter natten, han sover än. Vet inte riktigt hur man gör nu, ska man ge lite välling i taget eller vad gör man? Magen är verkligen helt tom och han kräktes sista gången vid fyra typ. Tänker att det kaske blir förmycket för lilla magen med en hel flaska på en gång?

• tinna

Bessie: Årets schlagerskiva släpps den 9/3, köp den och så kan du gott och väl använda 10 år gammal musik, dom flesta som kommer var väl också med för 10 år sen

Jag tyckte inte heller att det var så farligt att fylla 30, förräns nägra månader senare när jag nog fick en mindre kris. Kände mig instängd, skulle jag verkligen leva med Jimmy i hela mitt liv osv. Men efter ett par utekvällar med en lika krisande kompis så insåg vi att vi har det jäkligt bra. Men hade vi inte krisat så hade vi nog aldrig fått för oss att dra till stockholm på rix fm festival, våra äkta hälfter förklarade för oss att vi inte var 14

E har bara kräkts en gång idag, han lever på vätskeersättning och risvälling. Fast han åt ett kex när vi fikade också, får de hur det går. Har iaf varit på apoteket och handlat handsprit och mer vätskeersättning. Köpte en ny kräm till Jakob för han är fortfarande supertorr på kinderna sen han förfrös sig förra året. Sen handlade jag div tabletter till mig själv som jag brukar ta när jag får ont i magen. Kom fasen ut med en jättekasse...

• tinna

Malin: Men så bra, nu kommer den snart ska du se Heja heja!!

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]