Bessie: Årets schlagerskiva släpps den 9/3, köp den och så kan du gott och väl använda 10 år gammal musik, dom flesta som kommer var väl också med för 10 år sen
Jag tyckte inte heller att det var så farligt att fylla 30, förräns nägra månader senare när jag nog fick en mindre kris. Kände mig instängd, skulle jag verkligen leva med Jimmy i hela mitt liv osv. Men efter ett par utekvällar med en lika krisande kompis så insåg vi att vi har det jäkligt bra. Men hade vi inte krisat så hade vi nog aldrig fått för oss att dra till stockholm på rix fm festival, våra äkta hälfter förklarade för oss att vi inte var 14
E har bara kräkts en gång idag, han lever på vätskeersättning och risvälling. Fast han åt ett kex när vi fikade också, får de hur det går. Har iaf varit på apoteket och handlat handsprit och mer vätskeersättning. Köpte en ny kräm till Jakob för han är fortfarande supertorr på kinderna sen han förfrös sig förra året. Sen handlade jag div tabletter till mig själv som jag brukar ta när jag får ont i magen. Kom fasen ut med en jättekasse...