Inlägg från: Malin K F |Visa alla inlägg
  • Malin K F

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Fast det känns rätt ok att vänta mera nu när man ändå vet att allt är ok med Myran. Har jag väntat till nu kan jag vänta max 6 dagar till.

Dink>> men vad skönt att veta vad det var.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7 BF+14 idag!
  • Malin K F

Hej hej!

Helene>> ska du ha en RIKTIG bröllopsklänning?

MAriiee>> du ska inte jämföra Lisa med andra barn. Det är olika vilken mognads nivå de är på, vissa är jätte duktiga på siffror och bokstäver vissa är med mogna i fysiken, klättrar och springer bra. Whilma fixar inte heller musen på datorn, men det kommer väl. Hon har precis börjat använda det.

Tinna>> vad kul att det blev något som du gillade.

JAS>> vad synd att det inte blev bio igår heller. Men den finns ju kvar.

Emejo>> hade också lagt ner de extra pengarna på en hjälm med grönt spänne. Kul med ny cykel. Funderar på att köpa cykel till Whilma i år. Hon fick ju en trehjuling förra året som hon knappt har använt, vi har ju grusgång. HAr ni fått behålla strömmen?

BF+16 idag!

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7 BF+16 idag!
  • Malin K F

Har lagt in nya magbilder!

• Malin K F

En sak kan ni vara ganska säkra på och det är att jag kommer på något sätt informera här innan jag åker in och det så är det sista jag ska göra.

kommer tillbaks strax, gjorde en deal med W om att klippa henne precis!

• Malin K F

Helene>> vad spännande med bröllop. Hoppas du får tag på en klänning som du trivs med.

Tinna>> bra att du hade det roligt. Men mindre roligt att barnen blir som de blir, sån blir W också. Ska in och läsa bloggen senare.

Jag missade nästan allt, det enda jag såg var opratjejen och början på fridas låt, när hon hade gått vidare. W höll på och bråka hela kvällen igår.

Bessie> ha det så trevligt på dopet! och att barnen blir trötta av det så du kan få vara själv och njuta av söndags kvällen.

Emejo>> alltid bra med lite extra inkomster, ni har ju inte lidit något värre väl eftersom ni hade diselagregat va? Kul med Elsa och Axel med deras cyklar. W kan inte cykla alls på trehjuling har vi upptäckt, försökte få henne till det igår, så det får bli träning på cykla. Hon bar ger upp och gråter. Hi hi! Latmask!

Sys>> tur att det gick över fort, låter som det som W hade härom kvällen.

Bebisrapport!!! bf+17 idag. Har haft ganska ont inatt och springer på toa 3  miljoner gånger. En bit av slemisen lossnade igår kväll. Ska iväg på ny undersökning kl 15. Så får vi se vad de säger idag. Skulle inte tro att de sätter igång något idag även om det inte ser bra ut.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7 BF+17 idag!
  • Malin K F

Tillbaks igen efter undersökning. De gjorde UL för att kolla hur mycket fostervatten  som  finns inne i livmodern, såg rätt torrt ut, men de visade inget  att de var oroliga på något sätt.

Se körde de en ctg kurva allt såg bra ut och sen kom en RYSK läkare in och hon frågar hur jag mår osv. Hon är iallafall intressead av att ge mig en gynundersökning. Det visar att jag fortfarande har tappen kvar och är stängd fortfarande. Men hon raffsar runt lite iallafall, alltid retar det något. Har mer ont efter. Hon säger att vi får åka hem och njuta av varandra, att samlag kan hjälpa till. Dööööööö, hade jag ingen aning om. Så irriterande kommentarer, den har vi ALDRIG hört förut.

Vi var välkomna igen på tisdag morgon kl 8 om inget hänt innan det. TACK!

• Malin K F

Du jag har alldeles för ont för såna aktiviter.

mo m2007 skrev 2008-02-24 19:24:12 följande:
    VAd gör du här då ?MALINS GUBBE!! Du har ett oavslutat uppdrag Malin K F skrev 2008-02-24 19:06:49 följande:
  • Malin K F

Kan tipsa om ANki och Pytte spel.

• Malin K F

Måste säga att jag har ganska on just nu. Suttit med TNS apparaten en stund och det gör till och med ont när värkar kommer fast jag har den. Så får se om jag kan få i mig 2 panodil och lägga mig om en stund. Kanske duscha först.

Annars kommer det bli sittande med tns apparaten hela natten, det är det enda som hjälper ikväll.

• Malin K F

God natt tråden, det verkar som det gett sig igen. PAssa på att sova en stund

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]