Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Blir ju pirrig och glad av ditt inlägg helene
    Vad härligt att du hittat nåt du gillar och att det går att få så som du vill ha det

Aaah,vi har haft helvilda ungar idag,men vi lyckades hitta hockeyrör till maken,mig och Erik så nu ikväll har vi varit och invigt dem så jag är helt slut i benen och fötterna efter att ha åkt skrillor i ca 45min *nöjd*

Bessie:
    Låter som att du haft en skön dag trots allt

Virusprogram:
    Jodå,det går att uppgradera på nätet men jag har alltid gjort så att jag installerar det själv,bara det att jag glömde åka och köpa idag

Jaja,dags för tandborstning...
  • jasminen

Halloja!

TRÖTT!Det tar på att åka skridskor vajre dag har ju varit en sväng idag också..men nu sitter jag på jobbet och fnular på vad jag behöver reda upp..

Vi har båda vildarna där bak,har alltid haft det.Ibland kan någon av dem få komma i framsätet men det är ytterst sällan,det är ju lättare att de kliver i baksätet direkt iom att deras stolar är där för om de ska dit fram så ska ju en stol flyttas och så är det bäst för oss iaf att inte vänja nån av dem med att den får sitta framme ofta-vi vill inte ge dem nåt mer att bråka om de slåss ren tillräckligt

Tinna:
    Hur ser utslagen ut?Har han varit förkyld nån längre tid med feber mm?Tänkte om det kan vara nässelutslag?Ifall han haft ett virus i kroppen..

Jojja:
    Hur är det med er idag?
    Hur mår hon?Har Valter fått några mer utslag?

Jaja,återgår till jobbet...

• jasminen

Äsch då jag som hoppades att det var nåt annat,tänkte så att inte du blir sjuk ifall du inte haft dem!

• jasminen

Flyttar prickarna?
    Tänkte att det gör ju nässelutslag och det kan ju bero på så många saker,värme,kyla,tryck,nytt tvättmedel,nåt han ätit...
    Har ingen tel just nu så du kan ju inte fota och sms.a heller
    Känner mig naken utan min mobil*snyyyft* nåja har ju bara glömt den hemma så om några timmar återförenas vi

• jasminen

Jojja:
    Ok,det funkar för mig

Bessie:
    Undrar vad han menar med det karlar
    Ja,tiden går alltför fort!

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]