Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Morning!
Snörvel
ja så var det min tur att vara förkyld igen..maken och pojkarna har ju varit i några veckor och jag trodde att jag skulle klara mig,Oscar har öroninflammation också så maken och han satt och väntade på läkaren i 3½timme i onsdags..Erik fick komma till mitt jobb sålänge så han var nöjd
Vad ni skriver!!Bara för att man inte hinner titta in på ett par dar så har man 6-7sidor att läsa igenom
inte konstigt att jag inte minns vad jag skulle kommentera
Malin:
Vad duktig du varit som gått ner så snabbt och fint att du äntligen fått medicin nu-var det inte majzzan som hade det där också-utslagen alltså?
Dink:
Vad fint att ni pratat med varandra-det är jättebra!Då har man lättare att acceptera varför den andra gör eller säger si och så.
Prata med oss också-kanske vi kan hjälpa litet?Har haft dig i mina tankar i flera dar och anat att det var nåt,men..
Mariiiee:
Har det hänt nåt mer inatt?
Emejo:
Krya på dig!
Tinna:
Inte illa med bra lön!Och vad fint att ni hittat nåt i bilväg ni kan tänka er
jag hittar också ditt och datt i bilväg men maken ratar det oftast..nåja,jag har ju inga pengar heller såå
Jojja:
Hoppas ni får en skön dag idag!
Trist som jag är så skulle jag sprara slantarna
Så ni har också haft bara en barnfri natt sen Vera föddes,våra barn har sovit borta en gång och det var ifjol då maken fyllde år
Helene:
Vad långt ni kommit!Tycker det lät jättebra att ge inbjudan då.
Åh,jag borde göra mig representabel och åka in till stan,är inte så pigg på det dock för det är ju fredag förmiddag och då är ju alla hysteriska stressade pensionärer där*suck* gillar inte folksamlingar och köer..