Måste bara berätta Hannas påhitt idag.
Vi var uppe och grejade lite i köket och hade så varit ett tag då lillebror sov nere. Helt plötsligt säger hon att hon ska gå ner och hämta "Gutav". Ehh? Vem eller vad är Gutav? Jaja, hon går ner och jag står frågandes kvar.
Efter en liten stund kommer hon upp igen med sin gose kanin som hon fick för snart 1 år sedan och aldrig ens har tittat på. Nu är Gustav, som den från och med idag, heter, hennes bästa kompis!
Jag förstår bara inte var ifrån det kom...
Helene
Det är inte lätt. För hur du än gör så förändrar det hur du har det idag. på alla plan, i stort eller i smått?! Och om det var värt det, det kan du bara veta efteråt.
Går i samma funderingar när det beslutsfattning på gång och jag inte riktigt är säker på vad jag vill, vilket jag sällan är.
Beslutsångest är mitt mellannamn!
Har de senaste dagarna börjat fundera på om man ska utbilda sig till något. Hoppade av gymnasiet efter ettan, så jag har verkligen inget i grunden. Vill inte läsa upp mina betyg och sen högskola, det skulle knäcka mig. Men kanske går det att gå utbildning via lernia tex? nån som har koll på det?
Det är inte aktuellt som det är nu ändå, måste bli mer motiverad först. Så om 5-10 år kanske :P
Funderar på om man ska bli elektriker kanske, det ger lite pengar och är något man har nytta av att vara privat också.
Dax att få Hanna i säng för natten. Hon är helt slut trots att hon sov middag idag