Inlägg från: jasminen |Visa alla inlägg
  • jasminen

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Tittar in litet,har en lätt släng av magsjuka så jag är sjukskriven inatt
    Jobbade senaste natt men orkade inte sitta vid datorn ens och då mår man inget vidare

Trots:
    Verkar ha lugnat sig litet här för tillfället...men han är däremot en riktig retsticka-han gör det mesta på jäkelskap
    Sen har han börjat ge igen åt Erik med råge-igår slog han honom så Erik skrek och hade sig i 5min...

Tinna:
    Gott att det börjar röra på sig!

• jasminen

Bessie:
    Varför ska han just till Finland för psyk.intervju?Har det han sökt till nån förankring där eller?*nyfiken*

• jasminen

Morning!
    Sitter och fnular vad man ska hitta på idag..undrar om frukosten ska stanna eller inte tror på det senare iaf

Tinna:
    Stackars liten Hoppas ni får göra testet snabbare så att han kan få må bra.Måste ju vara enormt jobbigt för er också då han mår så dåligt *kramas*

Nu var jag ju tvungen att kolla min inbox också 831 meddelanden på 3.5-4år,utkorgen låg på 969 st och jag har raderat där ibland..det blir en hel del med åren!

Jojja:
    Men vad bra att den kommit och att du fått tid till bm!Hoppas de kollar upp dig ordentligt och att de har nåt bra svar!

• jasminen

NK80:
    Så sött

Nu på morgonen så sa Erik "Oscar".
    Oscar tittade på honom och sa förnärmat "Sådär kan man INTE säga"
    Hmm..undrar vad som riktigt KUNDE bli fel i att säga hans namn men så får man ju inte säga nåt öht här numera,för allt är fel på något sätt

• jasminen

Malin:
    Nej,förra gången var det influensa med tillhörande magsjuka,nu är det bara magsjuka..tackar för teet
    Hoppas på att du har fel och att det är dig de får hämta från vattengymppan idag

• jasminen

Malin:
    Åh,spännande Håller också tummarna för att du ska få ha riktigt ont-med belöning sen

• jasminen

Tinna:
    Vad härligt det lät-blev lugn jag också av att bara läsa det
    Mindre trevligt med E dock,vad jobbigt att han mår sådär dåligt hoppas läk ringer snart! hoppas de gör testen direkt så att han kunde få testa annan mat och börja må bättre.

Jag och Oscar ska baka mera pizzasnurror ikväll-tack för tipset om dem!!Sen om vi hinner och orkar så ska vi baka litet GI-muffins också
    Erik och pappa ska på gymppa.

Bessie:
    Ok,då är jag med
    Vad flitig du är!

Malin:
    Glädjande nyheter för dig att denna bebis inte är så stor
    Håller tummarna för fortsatt ont-nu satsar vi på född 04.00 inatt då

• jasminen

Tinna:
    Vad skönt att höra att ni får göra allt snabbare än planerat!Det var precis det jag hoppades på

• jasminen

Morning!

Vi har tagit oss sovmorgon inte helt fel
    Men nu är vi rätt sena mot vad vi borde vara men men..
    Får snart besök,Har inte träffat vårt onsdagsbesök på säkert en månad men nu äntligen

Tinna:
    Vad bra att de har honom under uppsikt så att de får se hur han reagerar på maten och där borde de ju ha nåt som kan hjälpa.
    Trist dock att vara där,men ibland behövs det ju*kramas*

Malin:
    Hur är formen idag?Snart du

Nää,måste nog sätta litet fart nu Ha en skön dag alla!!

• jasminen

Tinna:
    Åh,stackars liten och vad jobbigt för er *kramas*
    Hoppas verkligen att de tar tag i det här nu på sjukhuset så att han får hjälp,är ju enormt jobbigt både för honom och er!

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]