• sakoline

Hur ofta plockar du ögonbrynen?

Hur ofta kommer det sig att du står där med pincetten framför spegeln?

Är det mycket sällan och det var senast 2 veckor sen = svara "varannan vecka"
    Är det längre sen än det, då får du klassas som att du aldrig plockar.

:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta plockar du ögonbrynen?
  • mammatill3grabbar

Aldrig numera. Förut plockade jag dom varannan dag ung. Men nu har jag hittat en "ögonbrynshyvel" Den är KANON!! Inga fler tårar eller svullna röda bryn.

• annca

Aldrig. Eller nästan aldrig iaf. Et och annat förrymt hårstrå plockas väl bort, men det räknas ju inte till att 2plocka ögonbrynen"
    Tunna och ljusa är mina. Riktigt trista faktiskt, men de skulle se helt förjävliga ut om jga plockade mer. Då skulle de ju försvinna helt, och teckande ögonbrun är riktigt fult.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Majbarnen
    EnHusMus skrev 2008-02-04 23:36:31 följande:
    Hm... Önskar att ja kunde säga aldrig. Men... Har så ljud hud och mörka tjocka hårstrån. VÄLDIGT buskiga. Skulle nog ha ett ända ögonbryn om jag lät bli.Detsutom har jag en väldigt elak spegel i mitt badrum... Varje lilla strå syns. Skulle allvarligt inte vilja ha ett ända bryn... Så länge jag gör det för att JAG tycker om det så är de väl OK?Så jag måste erkänna att det blir 1-2ggr i veckan... *Satans spegel*Just ja... är ju också en sån där som inte kan låta saker sitta... Dvs finnar, porisar å skorpor. Jobbigt, jobbigt.
    Precis som jag!
    Hade jag haft ljusare hår och något mindre hårväxt skulle jag verkligen inte plocka bryn! Troligen inte raka benen heller...
  • Majbarnen
    mammatill3grabbar skrev 2008-02-05 09:42:18 följande:
    Aldrig numera. Förut plockade jag dom varannan dag ung. Men nu har jag hittat en "ögonbrynshyvel" Den är KANON!! Inga fler tårar eller svullna röda bryn.
    WHAT!?
    Var hittar man en sån? Hur funkar den och vad kostar den?
  • CherryGirl

Ja det blir välle 1-2ggr i månaden.. max.
    har ljusa hår på ögonbrynen som växer sakta så det behövs inte så ofta! Hihi
    Vilket är rätt så skönt ifs!

• Atamon

En gång i veckan tittar jag över brynen, men jag plockar dem inte smala, utan har ganska kraftiga bryn men vill att det ska vara en snygg båge på dem, så då måste jag ta bort några strån i alla fall.

• Smultron ett

fanns inget alternativ för mig
    sa aldrig, men blir kanske 1 gng i månaden

places can be magic !
  • Lyckorus 2008

jag går och får dem plockade och färgade varannan vecka

• Coursell

Har aldrig plockat dem och hoppas jag aldrig behöver det heller.
    Tycker själv att det är skitfult om det syns att ögonbryn är plockade, typ smala, men om jag skulle få en förändring senare och börja få jättetjocka bryn som växer ihop så skulle det troligtvis börja ryka nåt strå då och då

Pif-utlottning i min blogg! bettanspysselblogg.blogspot.com/
Svar på tråden Hur ofta plockar du ögonbrynen?