• FruMansour

Hjälp! Vart finns riktigt breda hundhalsband i nylon??

Fick en bra länk en gång till en sida full med riktigt maffiga snygga halsband i både läder och nylon. Har så klart tappat bort den länken nu.

Nån som vet av nån sida där jag kan hitta sådana halsband?

Tack på förhand!

Mvh Marie

• Svar på tråden Hjälp! Vart finns riktigt breda hundhalsband i nylon??
  • Aquilegia

Skulle man kunna få en länk till den sidan? Är också på jakt efter snygga halsband.

• FruMansour
    Amdadesign skrev 2008-02-07 10:20:39 följande:
    www.hurricanekennels.com
    Precis den länken jag hittat... Tack ändå!!!! :)

Känner mig dock lite tveksam till vad jag nu ska köpa. Några tips?
  • LinaFalk

Vet inte om det är såna du menar,men jag har köpt såååå snygga breda halsband på www.vibri.com

Gravid!!!!!!! BF 3 aug!
  • Rottis77
    LinaFalk skrev 2008-02-07 12:56:55 följande:
    Vet inte om det är såna du menar,men jag har köpt såååå snygga breda halsband på www.vibri.com
    Har också köpt snygga breda halsband till mina hundar där.
  • AMDA

Vi har 5cm nylon halsband från hurricane till våra amstaffar suveräna är dom. Har även en lädersele där ifrån även den är jätte fin och av bra kvalitet.

• AMDA

Vi har 5cm nylon halsband från hurricane till våra amstaffar suveräna är dom. Har även en lädersele där ifrån även den är jätte fin och av bra kvalitet.

• FruMansour
    LinaFalk skrev 2008-02-07 12:56:55 följande:
    Ska kolla upp det! Tack :)
  • FruMansour
    Amdadesign skrev 2008-02-07 20:31:31 följande:
    Jo de ser fina ut men tycker att det är lite dåliga bilder eller är det jag som inte hittat? Har ju hittat ett galleri... Är det på alla de halsband de gjort eller är det bara almänna bilder på hundar med breda halsband.
Svar på tråden Hjälp! Vart finns riktigt breda hundhalsband i nylon??