• Dää

BADHUS? finns det nåt ni rekomenderar i norrland?

Hej! Funderar på att åka en weekend med familjen o då gärna dit det finns ett bra bad hus. Har tittat lite på Åre, men skulle vilja ha nåt alternativ.
    Vi kan åka lite varstanns, dock ej söder om söderhamn. Då blir det för långt.

Theodor 050616 o Tuva 070709
  • Svar på tråden BADHUS? finns det nåt ni rekomenderar i norrland?
  • jamtlandsstårs

åre norrland?? åre ligger mitt i sverige!!

• snillis

Norrland är ju typ halva landet - du kanske kan vara lite mer exakt

I Holmsund utanför Umeå finns ett äventyrsbad men det är nog inget jag skulle åka på en semester till.

Måste det vara badhus?
    Annars finns ju Leos lekland i Umeå - skitkul!
    www.leoslekland.se/

• Dää
    snillis skrev 2008-02-05 10:07:04 följande:
    Norrland är ju typ halva landet - du kanske kan vara lite mer exakt I Holmsund utanför Umeå finns ett äventyrsbad men det är nog inget jag skulle åka på en semester till.Måste det vara badhus?Annars finns ju Leos lekland i Umeå - skitkul!www.leoslekland.se/
    Behöver inte vara badhus., men ska ju vara nåt kul för min son som är 2 1/2, ska kolla hemsidan. Tack.
  • Dää
    jamtlandsstårs skrev 2008-02-05 10:05:38 följande:
    åre norrland?? åre ligger mitt i sverige!!
    Åre ligger i Norrlands innland i Jämtlands län-
    Sveriges mitt punkt som oxå ligger i Norrland är i Ånge kommun, nära Torpshammar i medelpad.
  • Dää
    snillis skrev 2008-02-05 10:07:04 följande:
    Norrland är ju typ halva landet - du kanske kan vara lite mer exakt I Holmsund utanför Umeå finns ett äventyrsbad men det är nog inget jag skulle åka på en semester till.Måste det vara badhus?Annars finns ju Leos lekland i Umeå - skitkul!www.leoslekland.se/
    Såg att jag glömde skriva svar oxå! Jo, vi bor i södra norrland, men åker gärna tåg o vi har varit mycket till Stockholm (50 mil) . men nu vill vi nånannanstanns. Så därför var jag inte mer exakt.
  • Balehead

Ännu en röst för Paradisbadet. Dit åker vi numera inte "bara för ungarnas skull", utan för att vi har så kul hela familjen.

Svar på tråden BADHUS? finns det nåt ni rekomenderar i norrland?