• TRE E

Bra frisör i Lnköping

Vore tacksam om någon kunde tipsa mig om en bra frisör i Linköping. Min frisör är mammaledig så jag måste hitta någon annan.

Ös på med tips!

• Svar på tråden Bra frisör i Lnköping
  • flippertjejen

Elisabeth på Hårmagasinet (på Magasinstorget nära Claras) är toppenbra tycker jag.

• TRE E

Kan du utveckla lite varför hon är bra. Hur är hon? Ger hon tips om hur man ska klippa sig?

• flippertjejen

Oftast har jag inte så mycket idéer på hur jag vill klippa mig så hon får rätt fria händer. Hon föreslår något och jag har alltid varit nöjd. Jag har haft långt, kort, slingor...

När jag skulle gifta mig så hade jag bestämt mig för hur jag ville ha håret och hon fixade det bättre än vad jag hade föreställt mig (kort minns i mitt galleri). Jag har aldrig varit så snygg

Så hon är både bra på att komma med egna idéer och jobba efter kundens önskemål. Dessutom är hon trevlig och lätt att prata med så jag är helt enkelt en nöjd kund.

• Pshevil

Jag går till Victoria på Hårateljen (vid World Class). Tycker hon är jättebra och himla trevlig. Hon kommer med bra förslag och idéer om hur håret ska se ut och så. Jag var jättenöjd senast när jag färgade håret hos henne och det var hon som föreslog och blandade ihop färgen.

www.jagvillblisnygg.nu

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • muulinn

Horiye och Emma på Hairstyle (www.hairstyle.se) är båda bra. Ärliga och duktiga frisörer som ser till dig och din stil. Båda kommer med förslag och är duktiga med både färg och klipp.

Hairstyle ligger på baksidan av Gränden mitt emot P-hus Detektiven.

Det enda negativa är väl att priserna är lite väl höga, men det tycker jag gäller hos de flesta frisörer. Vill du ha det riktigt billigt ska du gå till Marithas damfrisering på Vasavägen (mitt emot ICA), där kostar klippning och slingning 600 kronor

Svar på tråden Bra frisör i Lnköping