Inlägg från: Madeleine 89 |Visa alla inlägg
  • Madeleine 89

pojke med klänning?????

Jag skulle aldrig köpa en klänning till min son.
    För JAG anser att klänningarär för tjejer. samma med kjolar.
    Men om han skulle vilja ha en rosa tröjja så visst.
    Men det måste väll finnas gränser.

En låååång väntan...
  • Madeleine 89
    mmmao skrev 2008-02-06 11:43:00 följande:
    Madeleine 89 skrev 2008-02-06 11:41:29 följande: varför skall det finnas gränser i vad man får ha på sig (så länge det inte skadar någon)
    För att jag tycker det. Det är min åsikt.
    Är jag kanske en taskig mamma om jag säger nej om nu min son någon gång skulle fråga mig om ja kan köpa en klänning till han?
    Det tycker inte jag.
    En låååång väntan...
  • Madeleine 89
    Sasson skrev 2008-02-06 11:43:17 följande:
    Vet ni vad? Det finns vuxna män som använder kjol. För några år sedan var det väldigt inne, och jag har flera kompisar, väldigt manliga, heterosexuella män, som kan ha kjol på fest. Deras kjolar är sydda för män och det är ruggigt snyggt faktiskt. De ser väldigt manliga ut. Det blir dessutom vanligare och vanligare med arbetarkjolar, alltså kjolar med plats för hammare och allt sånt, även de sydda för män (självklart finns det för kvinnor oxå, fast annan modell), hantverkare som tycker det är skönt på sommaren.Och om vuxna män kan ha kjol, varför skulle inte en liten kille ha klänning?
    jag skulle så aldig tända på att min eller en man över huvudtaget skulle använda klänning eller kjol.
    Så är det bara. Mår illa av tanken på att min sambo ska ha kjol.
    En låååång väntan...
  • Madeleine 89
    Sasson skrev 2008-02-06 11:49:32 följande:
    Madeleine 89 skrev 2008-02-06 11:46:53 följande: Fast nu var det ju knappast frågan om att "tända på". Vill du att ngn ska tända på din son?Intressant att man kan må illa av ett klädesplagg.
    JAg pratade inte om min son utan min sambo i det inlägget.
    Och varför ska många här på FL förvränga allt man säger?

Ha på era barn vad ni vill men JAG kommer aldrig sätta på min son en klänning.

Orka bråka i sånna trådar,inte jag iaf,har bättre saker för mig. Men lycka till i ert prat om att killar skall se ut som tjejr å tvärtom,ska ni inte börja me string på era pojkar snart?eller bikini?
    En låååång väntan...
Svar på tråden pojke med klänning?????