pojke med klänning?????
min poäng: att barnen inte alltid kan få som dom vill men att man kan låta dom ha det dom själv vill hemma
jag är glad att min dotter vill vara tjejig och ha tjejiga saker. min kusin har alltid varit en pojkflicka och bara velat leka med bilar och sånnt, hon har vägrat att ha klänning. skulle själv bli lite deppig om min flicka blev sån.
Jag är lite förvånad över att så många verkar tycka att det är okej om deras söner vill ha klänning. jag har frågat en massa av mina vänner om dom skulle tillåta det eller om dom ens sett någon kille som har det och alla mina vänner reagerade likadant, dom flesta hade inte hört talas om det och bara två (av ca 30) hade hört om det, ingen hade sett det i verkligheten. dessutom tyckte alla att det var sjukt.
personligen tycker jag inte att det är sjukt... men jag tycker nog inte att det är riktigt rätt.
De flesta på FL verkar ju vara för det, många här har söner med klänning, men av dom jag frågat (ifrån hela sverige eftersom jag blev riktigt nyfiken på det här igår) så har ingen sett det i real life. många här på fl har ju hört talas om det men inte heller sett det.
vars bor alla ni som har söner som gillar klänning? är det många pojkar på samma dagis eller i samma stad som har klänning?
konstig fråga kanske, försöker bara lista ut om det är t ett speciellt område där det är mer accepterat
Kör ni med fri uppfostran också?
att så länge det inte skadar barnet så får h*n som h*n vill?
Det låter nämnligen så
Varför ska barnen få bestämma så mycket över sina kläder? det är väll vi vuxna som ska göra det?
jag tycker inte att det är konstigare att säga till sin barn att jag bestämmer vilka kläder dom ska ha än att säga att det är jag som bestämmer vad vi ska äta till middag tex.
Jag lyssnar på mitt barns åsikter och kan låta han/hon få som han/hon vill IBLAND, men jag tycker inte att man ska glömma att det faktiskt är vi vuxna som tar besluten