• millan72

Linne kliniken hur är det där?

Hej!
    Har hört att carl von linne kliniken har ett gott ryckte.
    Hur är era erfarenheter därifrån?
    Hur är personalen?
    Har också hört att det är en lugn miljö och att det är en riktig mys miljö där, stämmer det?
    Vi ska göra våran IVF där eftersom eskilstuna samarbetar med linne klin.
    Ha en trevlig helg!
    Kramisar

• Svar på tråden Linne kliniken hur är det där?
  • Fiaflopp

Ja det stämmer..det är riktigt mysigt tycker vi i alla fall!
    Och personalen är underbara,trivs dock bättre med läkaren Jan än med Torbjörn...
    Bor du i Eskilstuna?

• Saknar

Trivs också med Holte mer än Thorbjörn.

• Fiaflopp

*s* du ser vad lika vi är "saknar"...
    Men allvarligt,Holte är mer pratsam och förklarar mer och berättar saker!

• millan72

Japp bor i Eskilstuna.
    Vi ville till Linne kliniken eftersom det är nära att åka till.
    Men om våran gyn dr hade fått bestämma skulle vi till Falun, men min man har svårt för att komma iväg från jobbet(jobbar på ett litet företag) och eftersom ingen vet att vi ska göra IVF, så kan han ta en halv dag semester när vi ska dit.

• Fiaflopp

Ok men CvL är väldigt bra och fina på alla sätt...

• looby

Vi har varit 100% nöjd med CvL !

• Linusida

måste hålla med er om Torbjörn. Han är ingen muntergök direkt... Hade ett telefonmöte med honom för några veckor sedan och man fick dra ur honom orden. Vi får hoppas han är bättre på det han verkligen ska göra än att prata

• kämpen

Hej Millan!
    Vi har oxå CvL och vi är jättenöjda!!
    Har haft den norska dr oddvar och han är jätte bra!! Har oxå haft dr holte en gång för FET och han sa inte så mycket, men trevlig. Och tjejerna runt om kring är jättegulliga!!
    Så ni får det absolut bra där!!

Kram/Kämpen

• Pandy

Torbjörn är cool ju.. Han gjorde ÄP på mig + ET.. Han är så lugn.

Jan Holte är ser mera ut som en plastik kirurg..he he...
    Tycker båda var bra och trevliga..

• 42an

Gjorde vår 1:a ivf på CvL på distans, och lyckades så vi är såklart nöjda. Hade Dr. Torbjörn, ingen "pladderpelle" direkt men han var lugn och trevlig och kunde uppenbarligen sitt jobb.

Åker utan tvekan dit igen när det blir dags för syskon. De är jättetrevliga och förklarar allt ordentligt, när man ringer verkar de aldrig stressade och man känner att inga frågor är dumma. Rekomenderar dem verkligen!! Lycka till!!

• Louise73

Vi har haft både Jan och Thorbjörn och personligen gillar jag Thorbjörn bättre...kanske för att han verkar ta jobbet på allvar och han är förtroendeingivande.
    Jag har inga problem med Jan eller Oddvar heller...men personkemin funkar bäst med Thorbjörn..sedan är ju Thorbjörns fru Lena som jobbar där kanonbra!

Lycka till!

• tulippa

Vi har oxå Cvl ...Personalen är super !!!!!! Såååå trevliga !!!

• Fass

Oj då, nu måste jag vara kärringen mot strömmen.... men vi är faktiskt inte alls så fullt nöjd med CvL, tycker det har varit lite opersonligt där.
    Tycker man måste fråga själv hela tiden, dr T berättar ingenting självmant, vilket jag tycker är tråkigt. Dr J tycker jag var bättre. När det gäller BM och ssk så tycker jag att de flesta varit mycket trevliga, men dr J:s fru har jag inte mycket till övers förs.
    Jag hade absolut tagit Falun i stället. Hur som, så önskar jag er ett stort lycka till. När det gäller BC

• Amadea

Jag är mycket nöjd med CvL än så länge........inte gravid än!!
    Har haft Odvar nästan hela tiden. Han är bra!
    Hade Torbjörn på FET & han sa inte så mycket så det finns inget att klaga på

/A

Svar på tråden Linne kliniken hur är det där?