• miamisan

HJÄLP mig med ett anagram !!

Någon av er som är bra på anagram ?

Jag vill bilda ett ord av följande bokstäver: A E F H J L N S T
    Stolta mamman Mia med lille Tristan 080118
  • Svar på tråden HJÄLP mig med ett anagram !!
  • thessires

Oj! Det var inte de lättaste bokstäverna att få ihop Lite få vokaler,,,, men jag ska klura ett tag och återkommer om jag lyckas få ihop ett ord.

• korven72

haha vad kul med denna tråden. Jag har nämligen idag lärt mig vad ordet anagram betyder. Ska också klura ett tag...

• miamisan

Ja, jag vet att det är lite svårt för att det endast är två vokaler med. Själv är jag riktigt kass på det, men jag bad min sambo, klura lite på det. Han har nämligen sysslat med det lite, tillsammans med en kompis. Det enda han kom på var: HAJENS TLF

• thessires

Får man fråga varför du vill ha ett ord av just dessa bokstäverna??

• miamisan
    thessires skrev 2008-02-07 19:32:03 följande:
    Får man fråga varför du vill ha ett ord av just dessa bokstäverna??
    Ja, visst. Det är våra barns namn (första bokstaven) i en annan tråd som jag skriver i. Vi ha följts åt under graviditeten och nu i januari/februari har våra små bebisar kommit till världen. Jag tänkte starta en ny tråd, eftersom vi är föräldrar och tänkte då ha ett smart anagram med...
  • Felidae

www.anagramgenius.com/server.html

Om du följer länken hamnar du på en sida med en anagram-omvandlare och den föreslår "Jet 'n' flash" för dina bokstäver. Har ingen aning om vad det betyder, men du kan ju testa där och se om sidan har fler förslag.

Svar på tråden HJÄLP mig med ett anagram !!