• emmiss82

Roliga historier!! Kom igen, nu ska vi muntra upp varann

Mitt bidrag:

-Har slemproppen gått?
    -Nej, han är och parkerar bilen.

• Svar på tråden Roliga historier!! Kom igen, nu ska vi muntra upp varann
  • Liten Björn

- Varför har vissa män hår på bröstet och andra inte?
    - Vissa klättrade ner från träden, andra kanade ner.

• Shila

En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den.

Utanför hennes fönster fanns en busshållplats. Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och

garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss och

garderoben föll ihop som ett korthus. Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en

kille som kunde fixa det. Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen

så kom bussen och garderoben föll ihop. När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i

garderoben för att se vad det var som egentligen hände. Just då kom kvinnans make hem. Han var nyfiken på hur

garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod. När han beundrat den

öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför. Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra

och sedan sa montören: "Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen."

Varje utgång är en ingång till något annat!
  • lollajapp

Hoppas ingen blir stött om skämten är lite snuskiga.

Den nya gynekologen blev hur kåt som helst när han såg sina nya patienthan skulle ta en titt på. Medans han strök hennes nakna lena hud frågade han: förstår du vad jag gör?
    - Ja. Du letar efter dermatalogiska abrosioner sa den unga kvinnan.
    -precis, sa doktorn.
    Sen smekte han hennes bröst grundligt och länge.
    -Vet du vad jag gör nu?
    -Du känner efter om det finns några cancerknölar, svarade snyggingen.
    -Mycket duktigt sa doktorn som nu började bli riktigt upphetsad. Han bad kvinnan att lägga sig i gynekologstolen, la upp hennes fötter, drog ner sina byxor och stoppade in snoppen.
    -Å vet du vad som händer nu? sa doktorn.
    -Ja. Du får herpes.

Höjden av storhetsvansinne:
    En mygga flyter på rygg i Göta kanal med stånd och skriker ÖPPNA BRON _ ÖPPNA BRON.

skriver fler sen.

• emmiss82
    Shila skrev 2008-02-07 00:19:00 följande:
    En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den.
    Utanför hennes fönster fanns en busshållplats. Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och
    garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss och
    garderoben föll ihop som ett korthus. Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en
    kille som kunde fixa det. Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen
    så kom bussen och garderoben föll ihop. När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i
    garderoben för att se vad det var som egentligen hände. Just då kom kvinnans make hem. Han var nyfiken på hur
    garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod. När han beundrat den
    öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför. Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra
    och sedan sa montören: "Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen."
    HAHAHA
  • emmiss82

.Höjden av storhetsvansinne:En mygga flyter på rygg i Göta kanal med stånd och skriker ÖPPNA BRON _ ÖPPNA BRON.skriver fler sen.
    [/citat]

HEHEHE

• emmiss82

> > **Före giftermålet och 7 år efter**
    > >
    > >
    > > Före giftermålet;
    > >
    > >
    > > Tjejen: Hej Kalle
    > > Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
    > > Tjejen: Vill du att jag ska gå?
    > > Killen: Nej! Vart har du fått de ifrån? Bara tanken får mej att må dåligt.
    > > Tjejen: Älskar du mej?
    > > Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
    > > Tjejen: Har du bedragit mej någon gång?
    > > Killen: Nej, aldrig!! Varför frågar du ens?
    > > Tjejen: Vill du kyssa mej?
    > > Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till de.
    > > Tjejen: Skulle du någonsin slå mej?
    > > Killen: Är du galen? Du känner väl mej?
    > > Tjejen: Kan jag lita på dej?
    > > Killen: Ja älskling...
    > > Tjejen: Älskling....
    > >
    > >
    > >
    > > 7 år efter..... Läs texten nerifrån och upp

(lite grov, hoppas ingen tar illa upp!!

• Nina och Alva

Puffar. Den här tråden var ju rolig!

Svar på tråden Roliga historier!! Kom igen, nu ska vi muntra upp varann