• tonfisken

Pergo med "normal" ÄL - följas åt?

Hej!
    Jag börjar äta Pergo - första kuren - i morgon. Har gått igenom utredning, men de hittar inga fel på varken mig eller sambon. Har fått Pergotime utskrivet för att ge en "kick" åt ägglossningen.
    När jag läser inlägg här så ser jag att jag inte är ensam.
    Det skulle kännas bra att ha någon/några att följas åt med, prata av sig med, fråga om biverkningar etc och såklart glädjas åt alla + som kommer.....
    Har försökt sen hösten -03 utan resultat. Har också fått remiss för att kolla äggledarna, men har inte blivit kallad än.

Nån som vill vara med?

Kram!

• Svar på tråden Pergo med "normal" ÄL - följas åt?
  • tonfisken

Lusläste bipacksedeln igår, och blev inte direkt uppmuntrad.
    Nu har jag i alla fall tuggat i mig första pillret, och väntar spänt på vad som kommer att hända.
    Läkaren lät så himla positiv när jag fick Pergo utskrivet, så det verkade nästan som att man blev gravid bara av att hämta ut dem på apoteket...

Ja,ja - håller tummarna för er alla !

• tonfisken

I går tog jag sista tabletten på första kuren. Så nu blir det livat ...
    Tänker inte hålla tummarna alls, för då blir jag bara ledsen, men kan ju hålla alla tillgängliga tummar och tår för er andra! Kram!
    (Tonfisken med förhoppningsvis BIM 1 juni.)

• tonfisken

Hej alla vänner!
    Tänkte bara skriva och berätta hur det går för mig/oss och passa på att peppa + fråga hur det går för er!
    Fick mens igår.
    Hade inte haft några PMS-symptom som jag brukar, så jag blev lite förvånad också (inte bara ledsen). Men nu har det gått över, och jag väntar på att börja kur nummer två.
    Håll tummarna för oss är ni snälla...
    Hur går det för er? Jag håller tummarna!!!
    Kram

• tonfisken

Hej igen!

Nu är andra pergokuren färdigknaprad, så nu blir det tjolahopp tjolahej...

Har varit och kollat om det var fri passage i äggledarna, och det var det - allt såg fint ut - så vi är fortfarande oförklarligt barnlösa.

Stort grattis till Vinga och Guldplutt - ni sprider hopp i alla fall till mig!

Sommarkramar till alla!

Svar på tråden Pergo med "normal" ÄL - följas åt?