Glasdörrarna till vitrinskåpet sönder?
I veckan flyttade jag ihop med min pojkvän, så vi har haft fullt upp med att sätta ihop möbler. Igår bjöd vi hem killens kompis för att han skulle hjälpa oss sätta ihop min bokhylla från jysk. Det är en sådan bokhylla, där du kan ställa tv:n på, där ena sidan är ett vitrinskåp och den andra sidan ett vanligt skåp. Jag hade lindat in dörrarna till vitrinskåpet, för att de inte skulle gå sönder och lade dom i soffan. Mot väggen står vår matta, som är rätt tung. Ni tror väl inte att killens kompis tar mattan och lägger den i soffan, så att ena vitrinskåpsdörren gick totalt i småbitar. Ni kan ana hur ledsen och förbannad jag var efter det, speciellt då jag varit så otroligt försiktig för att dom INTE ska gå sönder. Vet inte hur många gånger jag varnat om att det ligger glas i soffan och endå. Jag är så frustrerad.
Det tråkiga är att bokhyllan inte längre finns kvar hos jysk. Så nu undrar jag om ni har något tips? Kan man hitta nya glasdörrar att fästa och vart kan jag hitta det? Det är så otroligt tråkigt, eftersom hyllan är obrukbar om en dörr är sönder, eftersom hela hyllan sitter ihop. :/
Så, what to do?