ElLindus skrev 2008-04-01 11:11:27 följande:
Jag har haft foglossning både denna o första graviditeten, inte lika jobbigt första gången då jobbade jag tills 7e månaden, denna gången blev jag sjukskriven i v28 får akupunktur funkar jätterbra! Tycker fogbältet är helt värdelöst+ att jag alltid glömmer ta av den innan jag sätter mig!Igår köpte jag barnvagn! Är det för tidigt? v33+5?Jag får sån ångest så fort jag handlar till babyn...likadant med 1a nog skrock eller nåt.
hehe, vi köpte syskonvagn i vecka 10
Det var 20% på babyland då så vi köpte en ny urban jungel, ville passa på.
Tänkte som så att om nått skulle gå fel så är det bara att sälja vagnen.
Däremot har jag knappt köpt något till nya bebisen men så ska vi ju få en tjej till och har redan tusen saker till matilda som nya får ärva
Jo en ny filt har jag köpt med till bb, och sen ska jag köpa någon ny dress som bebisen ska få i början, sen lär man väl köpa på sig efter hand och få en del.
Bruden1 skrev 2008-03-31 23:12:57 följande:
Ni som skrivit förlossningsbrev/plan!Hur ser den ut?Håller på att knåpa på min nu...
Jag har inte tänkt skriva något sånt den här gången tror jag. Känns som att man har rätt stor koll när man gjort det en gång redan men i och för sig kan det kanske vara bra att skriva om den första och vad man önskar ifall det går så snabbt nästa gång så man inte hinner prata