Vi som väntar andra barnet i maj?!
Hej och hå gu så jag letat efter tråden..
Men nu hittade jag den..
Hur e det med er andra mår ni bra har ni fått extrem hugg och krämpor..?
Hej och hå gu så jag letat efter tråden..
Men nu hittade jag den..
Hur e det med er andra mår ni bra har ni fått extrem hugg och krämpor..?
Hejsan hoppsan..
Jag vet att jag inte varit så aktiv i tråden men tänkte bara uppdatera er lite om vad som hänt här..
Var hos BM igår och berättade då för henne att det har varit hrmm lite aktivitet i magen/kroppen dvs att jag haft några (måååååånga) förvärkar i en 3 dagars period, 4 nu...
Vissa inte så farliga vissa har känts och då väldigt konstant men inte med gämna mellanrum utan några tätt inpå och sen kan det ha dröjt kanske en 30 min och sen kommit igen..
Då tog hon och mätte SF-mått och denna gången låg det på 28, det låg på 27 för 3 veckor sen och med tanke på den lilla uppgången av mått så kollade hon även hur bebben låg..
Huvet ner och helt fixerad... Jaha vad säger man då???
Så just nu försöker jag hålla mig sysselsatt tills kl. är över 5 då jag får gå och pinka i rör då jag måste lämna ett prov nu på morgonen och måste hållt mig i 4 timmar vilket är en rejäl utmaning (jag lovar här springer jag annars en gång i halvtimmen minst)...
Så vi hoppas på att det kan vara en urinvägsinfektion som visar sig på ett konstigt sätt men vi är lite små rädda för att det ev. kan vara havandeskapsförgiftning då provet jag lämnade igår var fullt med äggvita och protein + att jag även har ett lite lätt förhöjt blodtryck..
Men håll tummarna för oss nu så att jag "bara" har en urinvägsinnfektion..
Vill verkligen inte ha det andra igen.. och denna gången redan i v.31+0
förra gången kom det juh inte förän i v.36+2.
Aja det var ett litet ego inlägg från mig..
Hoppas att allt går bra för er andra..