Vi som väntar andra barnet i maj?!
Brio vet jag har en modell som e vänd mot. Inte så jättestor vagn heller
Brio vet jag har en modell som e vänd mot. Inte så jättestor vagn heller
Ska göra min glukosbelastning om 2 veckor. Jättenervös. Hoppas det inte blir som för mig som du hade det idag. Usch kan inte vart lätt.
Tjejnamn e iaf jag klar me, killnamn e vi tveksamma till. Men vi håller det fortfarande hemligt
Varför har du gjort glukosbelastning?
ok. Jag ska göra det för att Anton vägde över 4500g när han föddes. Annars har jag inga tecken på att det skulle va något.
Ja han va inte så liten. Men hoppas på att denna förhoppningvis inte ska väga mer än 4,3kg=) Men går jag inte över så kanske det blir så. Anton blir 3 år i juni.
Hjälper det o bara dricka blutsaft? Fast det kanske e väldigt naturligt o dricka det? När jag låg på 118 i HB så bad hon mig o börja äta järntabletter. vet inte hur mycket det gjort men gjorde bra förra gången.
O jag gör glukosbelastning just för anton var stor så det inte beror på blodsockervärdet o ev att detta barn även oxå då kan bli stort..
usch då. Hoppas natten varit lugn nu bara. Hade du haft detta på känn innan att det var något på gång. Eller kommer det bara sådär? Kram till dig
å vad jag har sovit dåligt inatt. Anton kom in till oss kl 2 sen tog det tid innan jag somnade igen. vid halv 4 vaknar jag med kramp i vaden=( O efter det kan jag inte alls sova bra.
Har haft lite småkänningar till kramp det sista men inte blvit mer än så. Hoppas det inte e något som fortsätter. Ja hatar det verkligen.
Ja kanske ska testa med bananer. FIck höra av en granne att man kan få kramp vid vätskebrist oxå. Vad som e sant o inte får man väl prova sig fram till då. Sist jag fick kramp så hade jag vart på ett bodystep pass. Men igår tog jag en liten promenad o det tycker jag inte borde ställa till det så..
Kanske jättedum fråga, men Grape tonic köper man det i vanlig mataffär?=) "noll koll"
Nu i em o kväll har jag fått jätteont i ischias nerven. HOppas det kommer släppa under natten. Riktigt jobbigt när man rör sig..