För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
Är det verkligen nån som testat att använda lindex-kupongen mer än en gång så att ni vet att det funkar? Verkar mysko att de inte har nån slags "spärr" i sitt datasystem eller nåt, vad vet jag.
Är det verkligen nån som testat att använda lindex-kupongen mer än en gång så att ni vet att det funkar? Verkar mysko att de inte har nån slags "spärr" i sitt datasystem eller nåt, vad vet jag.
zasata: OK
Det lät bara lite för bra för att vara sant
.
Ska gå dit imorgon igen då.
Ang. kappahl-kupongen: man ser ju coop-kort-loggan på kupongen, så det krävs väl att man har ett sånt antar jag?
Jag försökte använda de båda Lindex-kupongerna igår, men det gick inte. I förrgår var jag dock i samma butik och då använde jag båda, det gick alldeles utmärkt då. Visserligen var det själva butikschefen som stod i kassan när jag var där igår, men ändå...
Igår tog hon alltså bara den ena, men ville inte ta emot den andra. Dels blev den så liten när man skrev ut den, så hon kunde inte ens läsa av streckkoden på den. Men den expediten som tog båda i förrgår läste aldrig av streckkoderna utan la in dem på nåt annat sätt. Så uppenbarligen är det inte självklart at det funkar. Hon frågade dessutom var jag hade fått tag i 2 och jag sa som det var att den ena har jag fått genom mitt Lindex-kort och den andra via nätet. Jag sa också till henne att det inte står att det är ett engångserbjudande, det brukar det ju annars stå på. Hon muttrade nåt om att det var underförstått och att det var en självklarhet.
Trevlig helg!