Inlägg från: leson76 |Visa alla inlägg
  • leson76

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

seSSa skrev 2008-02-16 16:40:20 följande:
    igår fick jag 30% rabattkuponger på lindex.... har internetkoder ifall nån e intresserad!
    Jag är oxå intresserad!!!
  • leson76

Någon som fått Lindex tkoderna av seSSa som kan dela med sig?

• leson76

Tack Karmasus! Du är en stjärna!!!

• leson76

Jag har sett att den är en del nya rosa po.p jackor ute på tradera.

är det någon som vet vad det var för fel på en del av dessa jackor? Hastade förbi mitt po.p och de hade jackorna nedsatta med 150 kr för de ej uppfyllde po.p kvalitetskrav

• leson76
    Snorky skrev 2008-02-16 19:51:44 följande:
    de rosa har svarta fläckar efter fodret som uppkom i transporten. Dessa fläckar går inte bort och därför är de nersatta. Vad det har med kvalitetskraven att göra vet jag inte... lät konstigt!
    Tack Snorky,
    det kanske inte stod exakt så. Det var något åt det hållet. Då kanske man kan ha tur oh hitta en något billigare jacka som fortfarande är ok. Vad kostade jackorna förra året.

Jag har mycket svårt att tro att jag handlade en utan att blinka om den kostade 700 kr.
  • leson76

Snorky.....har du varit på Barkaby outlet på sistonde?
    Har fått för mig att du är där ibland. Funderar på att ta en runda dit nu och kolla. Kanske mycket reavaror nu när de flesta butikerna avslutat sina reor.

• leson76
    Snorky skrev 2008-02-16 20:00:26 följande:
    495:- för enfärgade upp till 92, 595:- för rutiga595:- för enfärgade från 98 o uppåt, 695:- för rutiga Kolla annars på hm. De har ju kopierat pop´s. Jag klämde på de igår! Jättefina verkligen! Jag vet dock inget om kvaliten o funktionen, men skulle vara intresannt att prova. De kostade bara 298:-
    Nu vart jag imponderad!!!! Tack för infon. Oj, vilken prishöjning.

Ska absolut ta en titt på H&M jackor. tack för tipset
  • leson76
    daphniamagna skrev 2008-02-26 12:20:44 följande:
    Sitter och tackar gudarna för rabatterna! :)Beställde mammaleggings, mammalinne, en liten body och små strumpor till bebis och efter alla rabatter vart det bara 196 kr Funderar på att beställa ett par mammabyxor, men är inte säker..
    varför tacka gudarna och inte de som lagt ypp rabatterna!?Flört
  • leson76

Finns det några rabattkuponger/koder att använda nu?
    Precis när den 28:e passerat kommer jag på att jag behöver köpa lite regnkläder och allväderbyxor :)

• leson76
    anette 81 skrev 2008-03-13 19:09:09 följande:
    Jag är klubbmedlem på H&M men har inte fått veta att man får 10% imorgon
    Din gubbe kanske är som min. Skyndar sig å slänga alla utskick för att rädda hushållskassan hahahaha. Får jag en kpon i handen bara måååååste jag utnyttja den, även om jag inget behöver. Lite jobbigt faktiskt ;)
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!