Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Ser i bildtråden att en del shoppat med 50:- rabatt på Kappahl också; var hittar man denna rabatt???

• Magda78
    obelix skrev 2008-02-28 20:01:01 följande:
    När det står använder ditt lindex kort måste man betala med det då? hur gör man då? Om man måste betala med det blir det då nån extra kostnad för det? typ ränta
    Lindexkortet fungerar som ett kreditkort om man betalar med det. Iof sig kan man ju ha pengar innestående på kortet, men hur som helst så kommer det en faktura/kontoutdrag i slutet av månaden och då betalar man in. Nu vet jag inte vad som händer om man då inte betalar in hela summan, gissar att det blir ränta då, för jag/vi betalar alltid in (minst) hele beloppet!
    När det står "när du använder ditt Lindex-kort" i rabatt-kupongssammanhang så behöver man inte betala med det och ibland inte heller ens visa upp det, men meningen är väl egentligen att man i alla fall skall dra det i kassan
  • Magda78
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-02-28 21:44:30 följande:
    Tror 10% slutat gälla, har för mig att den gick ut för ett bra tag sen, tyvärr, men det kommer väl flera
    Testade också den koden häromdagen (iof sig i komb. med andra koder) men den fungerade inte för mig heller.
  • Magda78
    solstrålen80 skrev 2008-03-04 10:08:42 följande:
    finns de någon rabatt på hm online shopping nu?
    Vet inte om det finns ngn rabattkod just nu men jag fick en ny katalog igår och beställer man för 400:- så får man ett set med linne och byxa i trikå för 0:- (beställning senast 19/3). Uppge artikelnummer 15-1274 (vitt linne o svarta 3/4 långa byxor) ord. pris på setet är 198:-
  • Magda78
    zasata skrev 2008-03-18 11:35:08 följande:
    hum.. då bir det ju efter påsk och allt.. frågan e om jag inte skall in i butiken då.. behöver vantar nu när det skall bli mer snö i helgen..
    Med lite "flyt" så bör du väl ha kläderna innan helgen men precis som Kayn svarade så beror det säkerligen på hur många ordrar de får in just nu... Sist när jag beställde kunde jag hämta ut mitt paket i butik på 2-3 dagar. Toppen!
  • Magda78
    Vässan skrev 2008-03-18 16:13:54 följande:
    Sist jag beställde tog det 22 dagar.......
    Oj! Är det rekord i seghet eller??? De gånger jag har beställt har det i alla fall gått snabbt och smidigt! Vilken otur du måste ha haft...
  • Magda78
    linper skrev 2008-04-16 13:34:03 följande:
    Hörde talas om något erbjudande som kommit från Kappahl igår. Vad var det? Det har jag inte fått
    Jag fick en liten tidning med mestadels barnkläder ur KAX-sortimentet typ (t3bet2) och på baksidan av det lilla häftet var det fyra/fem kuponger med 25%/plagg...
  • Magda78
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-04-24 21:09:04 följande:
    Gäller det bara er butik eller?
    Nix, tror det är en kampanj de kör över hela landet just nu... Här annonserades det iaf om samma sak i dagens tidning!
  • Magda78
    Småkottarna skrev 2008-05-05 21:57:16 följande:
    Nu vet jag vad som är felet. När jag klickade på informationen om rabatten och sedan vidare till kategorierna hamnar jag på ellos hemsida och inte josefssons, alltså helt andra produkter än josefssons har.. Det borde de ju se över.. Nu till ett annat problem! Adressen jag har registrerad på josefssons har jag inte haft på 4 år... Shit, det var länge sedan jag handlade från josefssons! Problemet är att det går inte att ändra sin adress! Allt annat går att ändra men inte adressen.. Väldigt märkligt!
    Kanske kan du lägga in beställningen och sedan i "efterhand" ringa till kundtjänst och ändra adressen eftersom det nu inte fungerar att göra det via hemsidan. Det borde kanske vara den lättaste/smidigaste lösningen!?
  • Magda78
    Tina83 skrev 2008-05-06 13:06:26 följande:
    nån som vet om det finns en HM -kod nu? förutom babyklädskoden och kompensations...supersnabbt tack!!
    Nix, tror att det är bara dessa för tillfället... Hittar iaf ingen om/när jag letat runt lite
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!