Inlägg från: oxytocin |Visa alla inlägg
  • oxytocin

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Nån fler som fått betala för alla tre plaggen, trots att det varit "Köp 3 betala för 2"? Vet inte om jag vågar påpeka det eftersom jag använt så många rabattkoder...

• oxytocin
    oxytocin skrev 2008-02-23 23:51:15 följande:
    Nån fler som fått betala för alla tre plaggen, trots att det varit "Köp 3 betala för 2"? Vet inte om jag vågar påpeka det eftersom jag använt så många rabattkoder...
    Oj, f´låt, trodde jag var i andra Lindextråden!
  • oxytocin
    Kayn skrev 2008-02-26 21:30:08 följande:
    Detta hittade jag när jag loggade in på hemsidan....ELLOS1. Erbjudandekod: 170413 Erbjudandet gäller:? Vid nybeställning om minst 200,- efter avdragen rabatt.? På dyraste varan av kläder, skor, hemtextil, accessoarer, inomhusbelysning eller mattor ur Ellos vår/sommarsortiment 2008? T o m 2008-03-06, så långt lagret räcker? Max en gång per hushållKan ej komb. med/användas för:? Rabatter & andra specialerbjudanden ? Varor från Josefssons, Fyndshop, Catalog Mail Outlet? Varor märkta med "bara på nätet" Ellos Utmärkt/Orange hörn.? Blommor & Resor? Max en gång/hushåll.2. Erbjudandekod: 163102? 70% RABATT* PÅ BÅDE ELLOS & JOSEFSSONSHÖST- OCH VINTERSORTIMENT 2007 *Gäller vid:? Nybeställningar om minst 200,- (efter avdragen rabatt) t o m 29 februari 2008.? Kan ej kombineras med andra specialerbjudanden.? Rabatten gäller varor som finns i lager, och ej restorder
    Hur mycket rabatt ger den första koden? Går de två att kombinera? Just beställt från Ellos visserligen...
  • oxytocin
    philmKarin skrev 2008-02-26 21:48:39 följande:
    Gud va Lindex är bra ! Annat kan man säga om Kappahl... När jag skulle byta en T-shirt jag köpt med rabattkupong (50kr) så fick jag bara tillgodoräkna mig den suman jag betalat . Blev lite sur men jag orkade inte tjafsa men skrev ett mail till Kappahls kundtjänst och fick detta till svar:Hejtack för att du tog dig tiden att maila till oss.En rabatt kupong är förbrukad vid köptillfället. som jag förstår betalade du inte mer än 29 kr för tshirten.Om nästa vara du byter till kostar 49 kr blir det att betala 2o kr.Det är alltså korrekt av tjejen i kassan.Varken Lindex, HM eller Po.p har ju så liksom....
    Men så dåligt!
  • oxytocin
    elinmama skrev 2008-02-27 21:47:38 följande:
    fast vet nu jag tycker inte det är nån ide att använda rabattkuponger å att handla på lindex nätet.Det bli ju ändå extrakostande för vad det nu är för nåtjag använder bara rabattkuponger direkt i butik , handlar iof inte i lindexnär butik heller. Jo en gång
    19 kr i exp.avgift och ingen frakt om du hämtar i butik, annars 40 kr.
  • oxytocin
    elinmama skrev 2008-02-27 21:51:49 följande:
    ja precis och det blir ju inte så mkt rabatt då menar jag
    Åh jo. Jag sparade 300 kr på 8 varor och då tog jag ändå hemleverans.
  • oxytocin
    Bumsan80 skrev 2008-02-29 13:04:23 följande:
    försökte lägga in Haléns koden, men den fungerade inte.
    Nej, jag såg det själv nu också. Såg reklamen på en gravidsida men tydligen gäller den inte.
  • oxytocin
    solstrålen80 skrev 2008-03-04 10:08:42 följande:
    finns de någon rabatt på hm online shopping nu?
    Kika i inlägg 384.
  • oxytocin
    emblasolen skrev 2008-03-12 22:43:34 följande:
    F10000: Den Rabatten funka. Vill bara tipsa!
    Är det Lindex eller?
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!