Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

HM rabatt 7954 ger 25% rabatt en vara på barn
    ha ej testat den själv.

• charmmiss
    Snorky skrev 2008-02-18 23:01:35 följande:
    den koden är ju för 10% på barnkläder?!? står det i min katalog iaf.
    Ja du har helt rätt, hittade den på rabattkod.se
    måste ha skrivits fel, ser ju nu att det är samma kod.

kod 7889 ger iaf 50kr rabatt på HM och den har jag testat
  • charmmiss
    Snorky skrev 2008-02-18 23:39:44 följande:
    är det kompensationsrabatten? den man kan åka dit på om man använder den för många gånger? vet flera som blivit tillsagda.
    ingen aning, står 50kr rabatt när man fyller i den.
    kod 1304 vet jag är en kompensationsrabatt på 50kr iaf.
  • charmmiss
    philmKarin skrev 2008-02-26 21:48:39 följande:
    Gud va Lindex är bra ! Annat kan man säga om Kappahl... När jag skulle byta en T-shirt jag köpt med rabattkupong (50kr) så fick jag bara tillgodoräkna mig den suman jag betalat . Blev lite sur men jag orkade inte tjafsa men skrev ett mail till Kappahls kundtjänst och fick detta till svar:Hejtack för att du tog dig tiden att maila till oss.En rabatt kupong är förbrukad vid köptillfället. som jag förstår betalade du inte mer än 29 kr för tshirten.Om nästa vara du byter till kostar 49 kr blir det att betala 2o kr.Det är alltså korrekt av tjejen i kassan.Varken Lindex, HM eller Po.p har ju så liksom....
    vad dåligt!!!
    jag som skulle byta en tröja jag köpt till dottern, lika bra att behålla den då.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2008-02-26 22:09:37 följande:
    Fast när jag skulle lämna tillbaka en jacka på lindex ( hade använt en kupong 25% vid ett köptillfälle) Då fick jag tillbaka det jackan kostat -25% för det var vad ajg betalat för jackan sa de.. är inte det samma sak då??
    när du byter en vara på lindex så får du rabatt på den nya vara med, dvs fick du 25% rabatt så får du det vid bytet oxå.

MK84- ja. det kan jag ju göra.
  • charmmiss

nej det är ju klart, har man använt sig av en kupong och ska lämna tillbaka varan så ska man ju såklart få så mycket som man betalat, annars är det ju konstigt, då går man ju plus. Man kan sluta jobba och kuponghandla istället för att sedan lämna tillbaka och tjäna pengar

• charmmiss

LINDEX
    1. Webshop (ingen aning om slutdatum)
    10% på internetshoppen ange kod: E22110

2. Lindex Shop Online (stod inget slutdatum)

Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.

Internetkod: E30150

3. Lindex Shop Online (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club-kort
    30% på valfritt damplagg: B21030
    30% på valfritt underklädesplagg: B22030
    30% på valfritt barnplagg: B23030

4 Lindex Shop Oline (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
    30% för Damunderkläder KOD: V22030
    30% för Damkläder KOD: V21030
    30% för Barnkläder KOD: V23030

5. tom 080228
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
    OBS! går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter (står inget om antal gånger den får/går att användas)
    Internetkod: E03001
    www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_k... (fungerande länk på sid 22 har jag för mig)

H&M
    1. tom 080228
    10% rabatt på alla barnkläder
    rabattkod 7954 vid köp i katalog eller på nätet, gäller ej i butik
    OBS! gäller ej på rea eller erbjudanden, kan ej kombineras med andra rabatterbjudanden och gäller en gång/person

2. tom 080228

25% rabatt på valfri vara

rabattkod 7996 vid köp online, gäller ej i butik

3. följande har hittats på nätet så den som hittade vet inte så mycket mer än själva rabattkoden
    7954 - 25% på valfritt damplagg
    1304 - 50 kr rabatt (har nåt i bakhuvudet att detta kan vara en kompensationskod och då ska man inte använda den fler gånger för det kan man tydligen bli varnad för och det är ju dumt....men den som använder väljer ju själv att använda.... )

KAPPAHL
    1. tom såg-inget-slutdatum
    25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160

ALLMÄNT
    rabattkod.se/

• charmmiss
    melizza skrev 2008-03-04 08:13:10 följande:
    finns det några nya kuponger eller rabatter som jag kan använda idag? tänkte gå till lindex och shoppa lite till mig och barnen idag. snälla svara snart
    nej inga aktuella som du kan använda i butik, tyvärr.
  • charmmiss
    Snorky skrev 2008-03-05 22:22:36 följande:
    kompensationsrabatt har skickats ut till vissa kunder för att något har strulat. Det går bra att använda den nån gång utan att ha rätt till den, men sätter man det i system så vet jag att vissa har blivit varnade. Så man kan ju ta det lite försiktigt och kanske inte använda den vid varje beställning.
    sen har jag även hört att de plockar bort rabatten om de ser att man inte är berättigad till den.
  • charmmiss
    hursomhelst skrev 2008-03-14 15:26:24 följande:
    va betyder hms kompenstationsrabatt?? kompentsation för va?? bara jag som är lite trög?? tänkte nämligen beställa lite
    kompensation för om de skickar något fel.
    Jag beställde tex en tröja till dottern förra veckan i strl 86 men fick hem i strl 98, skickade tillbaka den och fick hem rätt storlek plus en kompensations rabatt på 50 kr att utnyttja nästa gång jag handlar.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!