Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Fick samma kod så den är nog inte personlig..

Kayn skrev 2008-02-10 21:11:17 följande:
    Lindex Shop Online Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan. Internetkod: E30150Fick detta när jag anmälde mig till nyhetsbrevet, har själv inte testat än så jag vet inte om man måste ange emailadressen som detta erbjudande kom till. Står inget slutdatum.
    (¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

Jag har tälat där på hm, men fick inget sms tillbax med rabatt!?!
    Någon som fått det/inte fått?? Help?

(¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

jag fick smset lite senare sen..
    kanske var överbelastning eller så, tävlade via mobilen precis när jag fick smset till telefonen..

• Smileycat

Kan inte heller använda 30% på barnkläderna ju..

• Smileycat

Ja, jag försökte använda det på babykläder, men det ville inte ändå..

• Smileycat

Var i sollentuna centrum och där fanns det mycket fem myror.. kläder idag iaf..

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!