För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
När det står använder ditt lindex kort måste man betala med det då? hur gör man då? Om man måste betala med det blir det då nån extra kostnad för det? typ ränta
När det står använder ditt lindex kort måste man betala med det då? hur gör man då? Om man måste betala med det blir det då nån extra kostnad för det? typ ränta
30% på baby gäller det ett plagg eller hela summan?
Hur får man kuponger på mailen är det bara att regga sin mail adress?
Om Man betalar med lindex kortet och betalar allt då fakturan kommer är det ingen ränta då??
JAg reggade mig på nätet nu och fick en rabbatkod på 50:- om du handlar över 200:- Jag vet inte om den funkar mer än 1 gång och på nån annan än mig men testa. koden är E30150
Känslan: Försökte oxå men lyckades inte få 30%
Ingen som fått nys om nån kul rabbat på lindex ännu?
30% på baby funkar inte. Inte för mig i alla fall
nån som har nått bra ifrån hm som gäller nu?
mrsjling: hur mycket rabbat?
hur stavar jag??? rabatt..... tyckte det såg lustigt ut med rabbat
såg en tej testa den i butik, jätte snygg på , men å andra sidan hade hon en figur som det mesta skulle sitta snyggt på.....
tjej.....
30% på dam har jag fått. beror inte de rabatterna på hur mycket man har handlat för?
Var 17 skriver man in rabattkoden på LaRedoute??
zasata:du lägger in flera rabatt koder, men använd koden direkt efter den varan och om man väljer 3för2 lägg in de sist. hängde du med?
Om några dagar tror jag kunde hämta mina 3dagar efter i butik
Ingen som har en annan 50:- rabatt än den som finns här? har använt den och nu gick det inte igen, står bara att den är använd...
Ja jag vet inte om det är öppet i påsk nått eller det är helt stängt.
Ja man kan handla på nätet och byta i butik, det gjorde jag när sonens tröja va för liten.
olika butiker olika dagar hade jag gjort om jag hade haft flera, men vi har 2 kapphal butiker i växjö, vet inte om ni har flera.